~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 17 november 2009 09:48

Måste åka in till stan lite snabbt! En nagel gick av och nu måste ja köpa förlängning. Asså inte sjävla

naglarna utan bara toppen. Finns jätte bra på åhlens såg jag. 150 kr för 48 toppar. De tar vi!

Ska sen åka förbi solariet en sväng. De va så galet skönt!


Ska ochså på sjukhuset både i dag och i morgon. De går nog bra.


Ikväll ska ja äta tacos me Marcus, Magnus och förhoppningsvis Daniel. wiii


Nä nu måste jag göra mig klar och åka!



James Blunt - Carry you home

they were all born in New York City tonight, 
And someone's little girl was taken from the world tonight,
Under the Stars and Stripes.

Av Maria - 16 november 2009 19:07

Hittade den här skit bra listan på Qx.

http://www.qx.se/Xtra/12355/100-fordelar-med-att-vara-singel  <-- LÄS den!

Den är lite rolig!

Av Maria - 16 november 2009 16:56

De va så galet skönt att sola!  I de här vädret va de inte fel att ligga i värmen i 15 min och få lite färg.

Ska gå om några dagar igen.


Nu sitter jag och väntar på Marcus och Daniel som ska komma hit en sväng. Mer myys i rengvädret! Wiiii


Bara 7 dagar kvar tills pappi kommer!  Ska ner på stan i morrn och kika på lite grejjer jag ska ha.

Har hittat ett par jätte söta örhängen på guldfynd ja ska önska mig i julklapp.

Sen blir de nog en del kläder och lite små plock. Alltid kul!


Ska fixa ordning te tills mina grabbar kommer!



Av Maria - 16 november 2009 12:56

Är nu klar me tandgrejjset för idag. Tänkte åka till kungsholmen och sola lite.

Har inte solat solarium sen sista gången jag var med Jonas på Timrå simhall och de va i Mars.

De har ju iofs varit sommar så har inte behövt men de är ju så skönt!

Jag älskar de! hihi

Men först en sväng på stan och lite fix på banken.

De regnar rätt bra nu..Ursh jag gillar inte att då ut i regn. Mina paraplyer har en förmåga att vända sig åt fel håll

så fort de blåser minsta lilla och då blir håret förstört.. Bläää


Ska trotsa regnet och springa till tunnelbanan strax.


 

Av Maria - 16 november 2009 10:46

Är så glaad idag! Inte nog med att jag fick sova lite längre än vanligt så har jag bokat tågbiljetter till mammi för nästa vecka.

Vi har väntat på en grejj så vi har inte kunna gjort de innan.

Jag har hittat så mycke vi ska göra, de kommer bli såååå kul!


Nu ska jag sätta mig med tandgrejjset lite, ska börja läsa om lagningar och allt sånt nu.

Måste in till stan sen ochså. Hade helst sluppit de idag men måste fixa en grejj på banken.

Well well




Ska sätta igång så jag kommer iväg innan hela dan har gått!

Av Maria - 15 november 2009 22:04

Efter att ha hållig igång och festat hela natten, sovit vääldigt lite och städat och tvättat typ hela dagen

så blev jag väldigt rastlös när jag satte mig och kom på att de inte fanns nåt mer att göra.

Jag har så mycke positiv energi ja vill ta ut på nåt. (allt känns så väldans bra nu)

Skulle kunna ställa mig på globen och vråla rätt ut. Riktigt högt!

Jag provade att läsa men de gick inte, de va för tråkigt.

Kollade på film men de va ingen hit de heller. Jag kunde inte sitta still.

Vad kan man hitta på kl 10 på kvällen när man är jätte pigg och har energi som skulle kunna ge el åt ett helt höghus?

Typ, Eller ja, nästan iaf.


Helst av allt så vill ja spola tillbaka tiden tills igår kväll. Önskar de hade gått..

Jaja, ska göra mig iordning för natten och lyssna på lite musik.


Sov Gott!

Av Maria - 15 november 2009 18:15

Då va ännu en lyckad helg slut. Tur veckorna går fort så de blir helg igen. Inte i morrn men nästa måndag kommer pappi. Wiiii

Nu är de städat och tvättat. Skönt. Slipper man vara huslig tills nästa gång.


Ikväll ska jag bara slappa med filmer, Som ja tänkte göra igår men man lever ju bara en gång så de kändes lite

roligare att gå ut och ha lite kul. De va så galet roligt hihi

De känns som att numera ska dom flesta sitta hemma och äta, se på tv, sova, städa och allt sånt där. TRÅÅÅK

Jaja de är ju upp till var och en va dom vill göra.


Nu somnar ja snart så nu blir de fiiilm!


Av Maria - 15 november 2009 14:22

Satt i sängen och mer eller mindre halv sov ochså mitt i allt får jag nåt ryck och drar fram damsugarn och sveper

runt hela lägenheten för att sen börja rota runt i garderoberna efter tvätt. Fick ihop vääldigt mycke.

3 timmar kommer inte räcka så de får bli en tvättid till veckan ochså. De är ju skit svårt att få tider här.


Började gräva runt i lite skåp ochså så de blev lite skräp som slängdes ochså.

Ska börja tvätta kl 3. Blir skönt när de är klart.

Jag får tänka på gårdagen/natten så går de nog rätt bra.


Nä ska städa vidare så jag blir klar nångång!


Eva Simons - Silly boy  såååå bra!


Kolla littlecandygirl.bilddagboken.se  för bilder från igår

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards