~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 30 september 2010 23:25

Jag är tröttast i sverige. Näe, inte bara vi sverige utan i hela världen!

Va som en zombie på jobbet fast dagen gick rätt fort men man visste ju vad som väntade hihi


När kl slog 18.00 cirka så tog vi vårt pick pch pack ,styrde stegen mot ett jätte mysigt ställe på Odenplan (tror jag) och hängde lite och drack.

De va grymt billigt, en cider för 35(!!!!!!) kr. Sjukt bra!  

De var jag och 3 till från jobbet.

Vi hade bana på bowlingen kl 20 så vi hängde på Odenplanett tag och drog sen vidare och mötte upp den 5:e som skulle vara med och körde järnet på bowlingen:P

Jag kom 3:a tro ja. Drack lite till, skrattade och hade skit kul:D


Nu ska jag äntligen bädda ner mig och soooova!

Ska stänga av ljudet på telefonen och bara njuta av min sovmorgon i morgon  

Kommer bli FAB!

Av Maria - 30 september 2010 07:17

Sov as dåligt inatt, inte kul! Ska snart äta frukost och sen pallra mig iväg till jobbet.

Ikväll blir de käk och bowling, ska bli så sjukt kul! Alla är jätte taggade så de blir alla tiders  



Frukost va de!

Av Maria - 29 september 2010 20:43

Jobbade 9-15, va rätt lugnt idag. Hade bokat spinning 17.35 så jag gick en sväng på stan och köpte första julklapparna till syster. Lika bra att börja i tid!

Sen när klockan började närma sig 4 åkte jag vidare till gymmet och körde lite kondition och rygg övningar och sen spinning.

Va de sjukaste passet jag varit på. Så grymt kul och sjukt jobbigt!

Men känslan när man klev ut ur salen va inte helt fel  

Nackdelen va bara att jag inte ätit sen kl 12 så ja hastade till hemköp och shoppade loss, hem in i dushen, laga mat och sjunka ner i soffan och äta.

De va galet gott!



Nu tänker jag läsa och sen sova!

Av Maria - 28 september 2010 21:24

Ska jag gå och lägga mig ikväll!  Känner mig väldigt glad men de karnse är för att allt flyter på.

I morrn är de jobb 9-15, sen spinning efter de, ledig torsdag.

På torsdag kväll ska  jag på Marions gastro dinner med de härliga Lenson gänget och käka och bowla. Ska bli så grymt kul!


*Längtar*


Nä nu ska jag sooova!

Av Maria - 28 september 2010 07:30

Tiden rinner iväg och jag kan fortfarande inte förstå att du aldrig kommer tillbaka.

Igår kväll var de 7 år sen sista gången jag pratade med dig i telefon.

Om jag bara vetat att de va sista gången. Så mycket jag hade sagt då..


Kommer ihåg allt som hände den natten som de va igår.

Allt från när polisen ringde runt 02 tiden fram till 16 dagen efter när beskedet kom att du inte skulle komma hem igen.

Ibland kan jag komma på mig med att om jag tex går på stan och ser nåt så kommer tanken "Shit jag måste bara berätta de här för Stefan".

Sen kommer de,  de går inte..

Men du ser nog allt, hoppas jag.


De går inte att sätta ord på saknaden, tomheten, känslorna..

Du är fruktansvärt saknad, går inte en enda dag utan att jag tänker på dig ska du veta!


Jag Älskar Dig Stefan, Min fina storebror!

http://www.youtube.com/watch?v=_VPXXcrkWCo


Jag är otroligt glad att jag har mina andra 2 små syskon, utan dom hade de aldrig funkat. Ni är mina små solar som lyser upp allt när de är jobbigt.

  

Av Maria - 26 september 2010 17:58

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på stan med Nicklas.

Käkat lunch och strosat runt och bara haft de mysigt!  

Har precis grävt fram en tunika jag glömt att jag hade som får bli kvällens outfit.

Ska käka på Patricia ikväll:)


Nu ska ja fixa de ja ska ha med mig och åka till hökis! :)

Av Maria - 26 september 2010 11:49

Drog till eriksdal och tränade runt 9 snåret.  Kl 11 började simmtävlingar som jag kikade lite på. Va simmare förra från 1998 och äldre.

De va rätt kul faktiskt och titta på! Mycke folk och alla var taggade till tusen.


Nu ska jag äta lite lunch sen blir de nog en promenix, är galet raslös idag.

Vill ha måndag nu!

Kommer bli en grym vecka!

Jobb måndag-onsdag, torsdag AW med Lenson, ut och äta och bowla.

Kommer bli kalas bra:D

Av Maria - 24 september 2010 14:58

Namn: Maria

Piercingar:  1 i näsan och 4 i öronen

Tatueringar: ingen än sålänge

Längd:  165

Skostorlek:  37-38

Hårfärg: bruunt

Fräknar:  nope

Motto: 


Kär? Vore kul att bli

Önskar du att du bodde någon annanstans? Näe:D

Tycker du att du är attraktiv? De funkar väl:P

Dricker du? bara på helgen;)

Röker du? Noooo

Vilket schampo använder du? Syoss eller Schwarzkopf Bonacure

Vilken parfym använder du? Diesel, Jessica Simpson, Britney osv

Vad är du rädd för? Spindlar och höga höjder

Gillar du att tvätta? Inte så värst kul

Gillar du berg- och dalbanor? ja:P


Senaste...

Filmen du hyrde? Oj har inte hyrt en film på as länge så de minns ja inte

Filmen du köpte?  bra fråga

Låten du hörde: Håkan hellström - Nu kan du få mig så lätt

Personen du ringde? Syrran

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg?  After dark med Babsan

Person du tänkte på? ;)



Favorit...

Låt: Oskar Linnros - Från och med Du

Sak att göra: Shoppa eller träna

Sport: Ingen men måste jag välja så blir de hockey

Dryck: Te eller Bacardi melon med cola

Film: Satc:D

Bil: Oj fråga nåt annat:P

Serie: Satc:)


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? jovars

Gråtit över en flicka? Nee

Ljugit för någon? Ljuga får man inte göra men vita lögner får man ta

Varit i slagsmål? Näe

Blivit arresterad? Nooo

Träffat någon från internet IRL? Aa


Antal...

Gånger du varit kär? Måååånga

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? vet ej

Tjejer du kysst? 3

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3-4 st karnse


Senaste...

Boken du läste? Systrar i Jeans tredje sommaren

Personen du fick e-mail av? Lönetjejen på jobbet

Personen du fick brev av? Pappa

Personen du fick sms av?  ;)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Midsommar (bor ju 40 mil ifrån så de blir svårt att göra de ofta:P )

Saken du köpte? Body lotion




Vad har du gjort idag?  Tränat och solat
Var det kul? Mycket:D

Brukar du svära mycket?  Inte lika mycke nu som förrut

När stiger du upp på morgonen? Vid jobb kvart över 7. Ledig, bero på:)

Vad har du på dig? Leggings, randigt linne och en rosa tröjja

Vad ska du göra ikväll? ingen aning

Vad är du allergisk mot? pälsdjur, fisk, annanas

Var har du ont?  Magmusklerna

Använder du hårspray? Yeah to much

Kan du stå på händer?  Vet inte, har inte provat på säkert 10 år haha

Håkan Hellström eller The Ark? Hååååååkan:D

Salt eller socker? inget

Gillar du ketchup? Jarå:)

Är du glad nu? yes i am:D 

Vad du glad igår? jajamen:D  Är glad nästan jämt:P

Vad dansar du till? De mesta:D

Stockholm är... ? My best!

Göteborg är... ? Underbart mysigt!

Kan du sjunga? Bara när de är såpass hög musik att man garanterat inte hörs

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Spanien och Grekland och såklart USA:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards