~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 15 september 2010 14:16

Iofs så lider inte ja så mycke utav de eftersom ja är inne.

Foten vet jag vart den sitter, går inte att missa de.

Lyckades ta mig till Ica en sväng, Ingen hit!

Halvvägs dit ville ja amputera! Är hemma igen och ska svänga ihop nåt att käka som går tok fort och sen sjunka ner i soffan med min fiina rosa Satc box  

Tänker inte gå en meter till idag, så de så!

Av Maria - 14 september 2010 19:48

De vart lite dåligt med bloggande igår. Hade inte direkt nåt spännande att berätta.


Skrev ju för ett tag sen att ja haft rätt ont i ena foten. Den har en lättare inflammation.

Måste hålla mig stilla resten av veckan och undvika att belasta foten så mycke de går så den får vila. Blir nog lite tråkigt men måste man så måste man!

Vill ju kunna jobba sen. Fick få hem från jobbet idag runt 12. Hade gris ont.


Somnade vid 14 och vaknade runt 18 tiden, svängde ihop lite mat och sitter nu i soffan och funderar på om man ska ta och halta ut i köket och svänga ihop en te kopp och e skål med kvarg och bär.

Kvällen spenderas med Halv åtta hos mig som pågår för fullt och sen Idol!

Av Maria - 12 september 2010 20:45

Fredagskvällen spenderades på Fridhemsplan på en väldigt trevlig förfest.

Många roliga människor:) Bilder från festen är dom en bit ner.


Lördagen (sov hos Lasse  helgen) spenderades till störsda delen i soffan.

Båda va galet trötta. Köpte pizza och efter den då däckade vi lite.

Tok skönt!

Kvällen tillbringade vi tillsammans med en del alkohol, berikade svenskan med ett nytt ord, kollade på roliga youtube klipp och sjukade oss lite allmänt.

Kom i säng runt 6 snåret på söndags morgonen. Jag sov som en gris till kl 13.

Va hemma runt 14, käkade, la mig i soffan och somnade, vaknade till kl 19.

Ska dricka ett glas samarin och sova vidare tro ja.

I morrn vankas de jobb så då är de bra om man är pigg:P



Bilder:

                     

Av Maria - 12 september 2010 15:13

Från hårfärgningen. Dock så ser de lite rött ut men de är absolut inte rött utan brunt=)

Före:

  Efter:

 

Jag är rätt nöjd:)

Av Maria - 12 september 2010 01:48

Hänger hos Lasse. Drinkar, bra musik, humöret på topp osv.

Nu flyter de på :)


Nu tog mitt dricka slut så ska fylla på glaset!


Vad gör vi, Nu kör vi!

Av Maria - 11 september 2010 17:16

Har efter en powernap börjat piggna till. Vi va och köpte pizza förrut och när den va upp äten hände nåt. All energi bara försvann.

Däckade i sängen i en timme, galet skönt!


Ikväll får vi se vad som händer, har inget planerat.

Jag överväger nån minuts sömn till faktiskt!

Av Maria - 11 september 2010 12:20

Kvällen igår vart riktigt kul! Träffade en del roligt folk, drack, bra musik osv.

Väldigt trevligt!


Vad som händer idag vet ja inte riktigt. Sitter och chillar lite i soffan just nu och kollar på Biggest loser.


Bilder osv kommer imorgon när jag kommer hem:)

Av Maria - 10 september 2010 16:21

Brukar för de mesta ta True brown (Hm´s färg) när jag färgar håret men tog Foxy Brown och de vart en nyans ljusare. Sen hade ja slingor i innan så de skiftar lite.

Är mycket nöjd! Slänger nog i slingor nästa helg så de syns lite mer:)


Sitter och chillar lite i soffan, hr precis fixat håret så de är klart till kvällen.

Ska på nån förfest på St eriksplan tro ja de va. Kan bli skojjsigt!


Nu blir de en drink så man kommer igång;)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards