~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Maria - 1 september 2010 20:21

Har hittat min nya favvis mumms!

Kesella vanilj kvarg med färska hallon och blåbär. Hjälp vad gott de är! Skulle kunna äta de hela dagarna. Ska köpa utan smak ochså och pilla till lite egna smaker ochså    Underbart gott!


 

Av Maria - 1 september 2010 18:07

Har äntligen tvättat klart. Dock är de e hel del kvar. Lyckades knipa en tid på söndag. Händer typ aldrig att man kan tvätta 2 ggr per vecka så de va gött :)


Öppnade balkongdörren och eftersom de är 45 minus ute (eller okej inte riktigt men nästan) så ska ja smyga ner i ett bad där värmen ska vara på de varmaste och läsa cosmopolitan   

Av Maria - 1 september 2010 16:08

Fyndade dess skor i lördags!


Storlek: 38

Pris: 599 kr (Jag hade sån tur att de va rea på dom och då va de fina priset 179 k r

plus att dom är i läder)

Klackhöjd: 10 cm

Butik: Din sko


   

Av Maria - 1 september 2010 13:46

Lyckades somna om efter 2 timmar och sov som en stock till 11 snåret. Blev skit glad   

Klädde på mig och drog till Skanstull och handlade lite mat så jag kan göra lunch till torsdagen och fredagen då de är jobb =)

Fick halva septebmer med tider så de är ju kalas bra!


Om lite drygt en timme ska ja börja tvätta vilket jag helt hade glömt bort så ska snart börja gräva igenom de skit stora berget jag har med tvätt så de blir nån ordning.

Har inte tvättat på tok länge för de ha varit så mycke annat så nu ska de bli skönt att ha de avklarat.

Ska leta min kamerasladd som försvunnit (igen) och visa mina shooes :D

Av Maria - 1 september 2010 08:28

Ledig dag, telefonen ringer halv 7, blir galen och kan inte somna om, har ont i kroppen pga jävlafanskits veckan vi tjejer ska dras med en gång i månaden.

Har slagit rekord i svullen kropp, ser ut som en ballong.

Va tvungen att ställa mig på vågen och se om de va nåt sånt men icke. Tur de.

Så fort veckan är över kommer ballong kroppen vara borta! Tack och lov!


Tänkte äta frukost, fanns bara massa äckligt så ja la ner de.

Ska inte sitta här och vara negativ. Solen skiner och nu ska ja försöka hitta ett bättre humör. Karnse de ligger under sängen och väntar?   

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards