~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2014

Av Maria - 30 maj 2014 19:21

Efter ett mördar pass på 10 timmar så är ja äntligen hemma. Ska göra pulled beef tacos. Vi fick med oss lite hem från jobbet. Är hungrig som en varg!
Nu är de fredagsmys!

Av Maria - 30 maj 2014 06:03

Idag väntar en skön 10 timmars dag på matkassen. 2 graders kyla och massa att göra. Är så sjukt otaggad men de är näst sista dagen nu. Sista dagen är nästa veckal sen stänger dom för sommaren. Till hösten är det skola som gäller så jag tror inte jag kommer fortsätta på kassen då. Kör nog hellre på W. Men de återstår att se. Ska peta i mig lite frukost och sen göra mig klar. 8-18,19 nånstans där på schemat idag. Hej fredag säger vi!

Av Maria - 29 maj 2014 14:44

Imorse när klockan ringde 04.20 kände jag att jag ville ta fram geväret och skjuta bort den men jag tog mig upp och åt frukost, gjorde mig iordning och började gå mot globens tunnelbana. Jag tänkt i mitt stilla sinne att om den här morgonen ska bli bra så måste jag ha musik. Ja slog på en lista med lite blandade svängiga låtar, gammalt som nytt. När jag står på perrongen, ensam så kommer Wake me up before you go go. Jag känner att de rycker lite i foten, kör med i takten. Då blir hela benet inblandat i låten för att sedan få in hela kroppen i refrängen. Där står jag, 05.53 på perrongen, med största inlevelse och dansar, jag tror säkert att jag stog på nån scen. Men ack nej. Sakta men säkert går de upp nåt litet ljus i mitt huvud att jag inte är hemma. Såklart har jag knallrosa jacka på mig så jag kan inte diskret glida undan heller utan jag harklar mig lite och lutar mig mot en stolpe.
Shake it baby!
Diskret är inte mitt ord.

Av Maria - 28 maj 2014 16:14

De finns tillfällen under en kvinnas år då choklad är de viktigaste i världen. Inte för alla men många. För mig!
Vi snackar om pms, den har varit lugn i ett halv år men ibland kommer ett sjukt choklad sug. Idag kom de. Bara att köpa lite och stoppa suget så man inte går helt banans på nånting.
Plockade liljekonvaljer idag, de blev några små iaf:)
Niklas sover, han jobbar natt hela veckan och är ledig hela nästa vecka. Lagom tills jag börjar mitt sommarschema. Kul..

Av Maria - 27 maj 2014 22:26

Jag har på senare tid fått en liten förälskelse i sånna här bilder. Jag tittar på dom och försöker hitta mer detaljer, färger, tankar och drömma mig in i nån form av annan värld.
De är rätt skönt :)
Den längst ner är min favvis

Av Maria - 27 maj 2014 18:38

Har spenderat dagen med te hos grannen och sen shopping vid datorn. Har ett present kort på Åhléns som jag tänkte åka och använda imorgon. Är ledig till torsdg och har bra huvudvärken kvar.
Vaknade mega tidigt i morse så de blir en tidig kväll ikväll.
Ska titta på pretty little liars och dricka te^^

Av Maria - 27 maj 2014 10:59

Av Maria - 27 maj 2014 05:29

Är förkyld och har ont i ena örat:/
Tittar på paradise hotel Norge och ska äta nånting snart.
Ont i halsen har ja ochså, de kanske får
Bli lite glass ochså och typ 3 liter te.
Ute är de storm och kaos.
Gjorde naglarna äntligen igår. Man kan ju inte se ut hur som helst. Åker snart upp till norr. Alla mysbyxor och stora tröjor. Ordning på torpet, ska beställa kläder innan ja åker. Skulle inte kunna gå ut och shoppa i mysbyxor. Ja förstår inte modet på vissa ställen riktigt. Well såhär blev naglarna

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards