~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria - 31 augusti 2013 18:04

Började morgonen lugnt och sansat för att sedan åka in till stan och träffa Simon. Vi käkade lunch på Jensen, 49 riksdaler för en köttbit, bea och stekt potatis. Sen tog vi ett shopping varv som innehöll obligatorisk fila paus.
Hittade skor på din sko och en concealer på make up store. Tänker aldrig använda nån annan concealer än den. 165 spänn för att slippa mörka ringar under ögonen i evigheter. Jag får nästan kämpa för att göra slut på den hihi

Ikväll ska jag och min andra halva ha Skype date, till detta ska jag njuta av en dubbelnougat och te. Längtar ihjäl!

Av Maria - 31 augusti 2013 08:05

Här är den andra :)
Och en extra

Av Maria - 31 augusti 2013 07:56

Som den sanna 25 års pensionär man är så slår man upp ögonen prick 06.00 Jag kanske borde starta en morgon tidnings grupp i huset då de bor massor med gamlingar här så kan vi ses 06.30 och gå igenom alla nyheter, väder och vind.

Igår var en mysig kväll. Pratade med hjärtisen hela kvällen och bägge nördade in på candy crush haha
För den som inte vet så bor han i Karlstad. Världens mysigaste stad. Kan knappt vänta tills jag får åka tillbaka. Den dina pojken i den fina staden.

Idag på schemat står de ja gillar bäst. Kolla skor. Ska försöka hitta ett par snygga ballerinas till kryssningen på onsdag. Till min hjälp har jag Simon.
Vi ska damma igenom alla sko butiker i Sthlm för att hitta ett par snygga billiga ballerinas!

Nu frukost!
Slänger in 2 bilder från min Karlstad vistelse i sommar

[Bild]

Av Maria - 30 augusti 2013 13:14

Ända sen jag började med syslöjd sen jag fick i lågstadiet så har handarbete legat nära hjärtat. Jag har broderart 30 tavlor och stickat halsdukar jag skulle kunna skänka till eskimåerna. Mamma håller på att virka mormors rutor. Jätte söta så ja fick ett sug att prova att virka. Har aldrig gjort de.
Började igår och de är sjukt kul!

I sann tant anda så virkar jag, kollar mailen som består av erbjudanden från ellos, jotex och halens. Upphetsande va?

Skämt och sido, de är kul och tant faktorn lägger jag ingen större energi på^^
Ny karrär kanske? Vem vet

[Bild]

Av Maria - 29 augusti 2013 23:15

De bästa som hänt är att jag fått in den finaste person man kan tänka sig i mitt liv. En underbar, omtänksam, som får en att skratta, man kan prata om allt med i timmar, en som man blir hel med. Jag trodde aldrig det var möjligt att känna såhär mycket för en annan människa. Kär har man varit några gånger under sina 25 levnadsår men nu är de på riktigt.
RIKTIGT. Personen jag vill bli gammal med och gå igenom allt livet har att erbjuda. Uppgångar, nergångar, resor. Allt.
Som Helena Bergström sjöng i livet är en schlager, Aldrig ska jag sluta älska dig! För de gör jag, till månen och tillbaka plus ännu mer. Du är mitt allt Niklas Apelgren! <3

Av Maria - 28 augusti 2013 14:36

Jag är rätt chockad, bloggen jag startade 2009, slutade använda 2010 var kvar. 3 år senare. Helt sjukt. Jag har hoppat mellan blogg.se finest men nu har jag "hittat hem" igen. I helgen tänkte jag pyssla lite med utseendet och bilder. Tills dess finns de massa historik de går att kika på.Jag kan säga att de av hänt såååå otroligt mycket och de är en stor förändring jag ser i mig själv när jag tittar tillbaka.De kommer ett inlägg idag/imorgon om allt som hänt. På 3 år kan man göra en hel del om man är lite aktiv^^Håll i hatten kan man säga:)Har även laddat ner appen så jag kan uppdatera lite då och då hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards