~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 31 oktober 2009 17:00

Jag har blivigt tokig i Lady gaga´s Bad romance. Ni som inte hört den Måste lyssna!

Den är så braaa!


Nu blev de lite ändrade planer. Jag ska börja göra mig iordning för fest ikväll! Kommer bli

riktigt kul! Febern är borta men ska ta de lugnt endå ikväll.

Ska åka till Hammarby Sjöstad senare. Först blir de en sväng till Hökis om drygt en timme.

Ska börja göra mig iordning nu.


Ha en mysig Halloween allihopa!

Av Maria - 31 oktober 2009 12:05

Ja skulle tvätta kl 11. De hade ja helt glömt bort men jag hade ställt påminnelse på mobilen.

5 minuter i 11 går jag ner och då är de nån som har tagit min tid. Personen hade vart där 3 min innan mig

kunde jag se på maskinen. De är jätte svårt att få tvättider här men man få väl vara ute i tid

och inte sno nån annans! Nu är jag lite arg känner jag. Nu måste jag vänta en vecka på nästa tid.

Jag hade tänkt tvätta allt idag så ja slapp sånt till veckan för då vill jag bara koncentrera mig på jobbet.

jaja, Nu ska jag inte tjata om de men less blir man..


Får trösta mig med lite sex and the city..

Av Maria - 31 oktober 2009 09:54

Te, nötter och sex and the city = Bra dag!

De slutar väl med att man kommer sitta som damen här nedan och dregla över Mr Big!

Visst han är galet snygg men måste jag välja nån så blir de Bill. Min True Blood crush thihi


 

Av Maria - 31 oktober 2009 08:42

Nu har jag fått febet.. Skit! Ska ligga i sängen hela dagen, äta alvedon och titta på film.

De får inte bli värre. Börjar jobba i övermorgon. Gahh

Måste springa och köpa mjölk lite senare ochså. Kan inte dricka te utan mjölk. De är så äckligt.

Ska dricka massor med te idag. De brukar alltid funka när jag håller på att bli förkyld.

Och massa vatten med citron i. Gott och bra!


Är de någon som ska hitta på nått skojj ikväll? Klä ut sig eller nåt?

Jag ska inte göra nå spec. Bara vara hemma och se till så jag inte blir riktigt sjuk.


Nu blir de frukost till att börja med!


Av Maria - 30 oktober 2009 19:42

Sitter och inväntar Tomas nu sen ska vi käka. Stina och jag åkte ju till Farsta innan idag.

Jag gillar shopping centrumet som finns där. Orkar man inte åka till stan så är de jätte bra.

Nästan allt jag går på istan finns där så de är ju super!

Jag köpte ett body butter på Hm som jag blev galen i.
Den heter Autumn flower - Jasmine and violet leaf. Den luktar så galet gott!

39.90 kostade den. Rekomenderas!


Nu är de jag, Stina och krille hemma. Lyssnar lite på musik och dricker lite vin, Mysigt Mysigt!¨


Ni får ha en jätte mysig fredagskväll!

Av Maria - 30 oktober 2009 16:44

Åkte till farsta en sväng med Stina idag. Hon tog sin systembolags oskuld idag. Wohoo!

Jag köpte en flaska Wild Strawberry vin. Super gott!

Den har inte den där äckliga vin smaken. 


Köpte lite små plock på Hm ochså.

Sitter nu i hökarängen med stina och kikar  runt lite. Ska möta krille senare och handla lite.
De blir tacos mys ikväll!


Ska vara lite social nu!


Av Maria - 30 oktober 2009 10:05

Jag känner mig jätte hängig. Ont i huve och jätte seg. De känns som att jag kommer bli förkyld.

Vilket jag inte riktigt har tid med. Ska stanna hemma hela helgen och ta de lugnt.

Tänker inte äventyra med måndagen för då SKA jag vara på G!

De enda kravet dom hade var att man gick in för allt med 110% och de ska jag göra.

Nu är de bara tuta och köra. 


Har precis tagit alvedon så nu blir de lite film.

Kikade på Simon och Tomas senaste avsnitt på tv3 play.

Den som inte sett dom måste göra de. Jag skrattade så tårarna rann nu när jag såg de senaste avsnittet.

Dom är helt underbara! De är världens härligaste personer!


Tänkte kika på lite Stefan och Krister nu. Där kan man ochså få sig ett par rejäla skratt!


 

Jag älskar mina nya skor! Gick runt i dom hemma hela kvällen igår hihi

Av Maria - 30 oktober 2009 07:48

God Morgon!

Vaknade runt kvart över 7. Alldeles för tidigt.

Dagens planer?  Vet inte riktigt. De första jag ska göra är att sova ett tag till.

Jag tänkte passa på att sova nu för till veckan måste jag börja ställa klockan.

Något jag nästan längtat lite efter faktisk. De är tur jag inte har svårt för att kliva upp.

Jag brukar vara rätt snabb på morgonen.


Sen ska jag sitta med tandgrejjset lite och sen får vi se vart de tar vägen helt enkelt.

Ska iaf ut och gå en sväng senare ochså. Hittade ett jätte mysigt område igår där man kan slå ihjäl en timme

rätt fort.


Nä ursh vad jag är trött. Skriver när jag vaknat till igen och är lite piggare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards