~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria - 18 oktober 2009 19:46

   

Ja vet inte vart ja ska ta vägen! Gissa om jag vill ha!

Hade jag ägt ca 780-800 kr så hade ja beställt dom.

Lagom höjd och så galet snygga..gahh

Dom är från topshop UK.

KÄR: JAPP!


Av Maria - 18 oktober 2009 19:34

När ja skulle börja fylla badkaret så spolade ja ur de innan och sen vred ja på de varmaste som gick och skulle börja fylla.
Enda grejjen va att ja glömt vrida på knappen så vattnet kommer ur kranen ställe för slangen så hela

jag blir mer eller mindre dyndsur för då har ja riktat slangen mot mig utan att tänka på de för ja va ju helt

inne på att kranen skulle vara på. Blöt blev jag och varmt vart de. Ibland lyckas man!

De bjuder ja på! 


Bra låt: Erik Hassle : Bump in the road

Riktigt bra text där!

Av Maria - 18 oktober 2009 18:24

Jo igår va ja jääääätte nära att slå i hop huvet me Paul Hauka (stavning?) från vakna med the voice.

De va precis så båda han hoppa åt sidan. Han bara log och skyndade iväg.


Ikväll blir de Osbournes Reloaded. Har inte sett de än. Jag har en deras säsong 2 på dvd nånstans.

En säsong till borde dom göra. Ja tycker de va bra när man va "hemma hos dom" och fick se allt

som hände där. Reloaded kan ju ochså vara kul. Ska kika in de senare.


Köpte lite nagel grejjer idag. Filar och lite lack. Ska hoppa i badet nu som inte vart förrut idag

och sen fixa naglarna. Nu när de börja bli så kallt är de lättare att dom går av.

Starka lack och vantar på! Så fort jag får råd ska jag gå och få dom gjorda ordentligt.


Måste snart färga håret igen. Börjar få utväxt. Blir nog samma färg som jag har nu.


Nä mot badet


 


Av Maria - 18 oktober 2009 13:24

Nu när min micro har gått sönder så tänkte ja ta fram kock kunskaperna.  Satt och funderade på va ja kunde göra och kom fram till att man är ju inte Mat-Tina direkt. Hade liiite idé torka.

Kom iaf fram till att nu ska ja göra korvstroganoff med ris. Ska göra extra mycke så fryser ja in resten.

I morrn får de nog bli spaghetti me köttfärssås. De kan man ju ochså göra mycke av och frysa in.

Sen blir de så enkel mat som går.


I morgon är de sjukhuset igen. Va tvungen att komma tillbaka efter en vecka pga att de inte gick så bra förra måndagen. Dom fick sänka dosen så mycke. Får se hur de går i möra.


Mot spisen!

Av Maria - 18 oktober 2009 09:51

 

Lordi skon som jag kallar den. Va ju bara tvungen att prova. Den va väldigt klumpig att gå runt med. Ja skulle bara ramla om ja gick för länge. Vad tycks?   Big No från mig. Den är ju långt ifrån min stil men den gör sig säkert

bra på den som har rätta stilen för skon!


Klackhöjd: 10 cm
Skafthöjd: 30 cm
Skaftvidd: 34,50 cm

Pris: 549 kr.


Av Maria - 18 oktober 2009 09:38

Igår blev de helt andra planer.

Surrade med Daniel på msn och vi bestämde att vi skulle ses på stan.

Mötte upp han och Marcus och sen gick vi till Tomas jobb och surrade lite med han.

Sen blev vi hungriga så vi pep iväg till Mc donals och käkade och planerade kvällen.

Marcus skulle låna Nicklas lägenhet så jag, Marcus, Daniel, Lasse och en tjej som hette Ebbe

hade lite hemma mys förfest. Mycke skratt och surr.

Sen runt 10 snåret drog vi till Torget i gamla stan.

Tyvärr kunde inte Daniel och Ebbe vara kvar så länge för nu kikade dom legg.

Har dom aldrig gjort förrut när ja vart där.

Marcus skulle jobba idag och alla va typ jätte sega så de blev en öl/cider

sen begav vi oss hemmåt. Mysigt  va de iaf.


Vad som händer idag vet ja inte riktigt.

Ska hoppa i badet nu tro ja!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards