~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Maria - 21 oktober 2009 20:37

De där me gröna fingrar va inget jag fick. Har aldrig haft nåt större intresse för blommor och dyl.

Att få blommor tycker jag är riktigt kul men att hålla på me rabatter och shit är inte min grejj.

Hittade den här stackarn bakom en gardin. Hade helt glömt bort den. Den va så torr så vart man än tog så smulade de bara. Oooops!

De lilla gröna som fanns på den gick av när jag tog på den. Kan blommor torka innifrån?

Den va grön utan på men inuti va de inte mycke kvar..Blä.

 

Av Maria - 21 oktober 2009 18:56

   


Hittade denna galet snygga sko på Topshop och kostar runt tusenlappen.

Vill ha!

Av Maria - 21 oktober 2009 18:03

Just nu sitter jag och kikar på den filmen. Jag bara älskar Adam Sandler. Man kan skratta så man

nästan får kramp åt den mannen. Ja ha inte sett en enda dålig film med han.


Passade på att svänga ihop lite mat. Eller mat och mat, de blev nudlar och en macka.

De va de enklaste ja kunde komma på idag.

Inte de godaste men man blir ju mätt iaf.


Sen är de bara vänta på att tiden ska gå. Vill att klockan ska bli 21. Då är de efterlyst.

Om 3:an funkar. De är lite olika de där. Vissa dagar går de att se och vissa dagar så fladdrar bilden runt och man

får gissa vem de är man tittar på.


Ska kika klart på filmen nu!

Av Maria - 21 oktober 2009 16:34

För 2 jular sedan fick jag mina 3 Martina Haag böcker. Hon är så galet rolig. Hon har gjort 4 böcker och den sista fick jag nu julen som var. Dom 3 första var pocket och den andra är "vanlig bok". Skulle läsa den i soffan.

Hade gjort te och lite sånt.

Lägger mig till rätta och börjar läsa. Sen minns ja inte så mycke mer och känner att de sticker till skit hårt i ryggen.

Då har jag somnat och på nått viss snurrat runt som en tok och lagt mig på soffan och alla kuddar ligger på golvet och jag ligger på boken.  AJ..Ibland lyckas man.


De blev ingen städning idag. Ska masa mig iväg på affärn snart. Tänkte svänga in på glitter en sväng

och kolla på ett nytt smycke till näsan. De är skönt att de finns ett litet shopping centrum utan för dörrn

när man inte okar åka till stan.


Mot affärn!

Av Maria - 21 oktober 2009 12:11

Lyckades få igång mobilen i morse helt utan krångel. Chockad blev jag. Den gör inge annat än jävlas numera.

Precis när ja startat den så ringer pappi. Han ville bara kolla läget och sen fick ja en liten slant.

Vet ni va ja gjorde då?

Ja klädde på mig snabbt som attan och ilade in till stan och kikade lite och sen köpte jag med mig lunch hem.


Asså guud va jag älskar kappahls Vintage kläder. Dom är ju så galet fina! Provade massa och blev lite kär.

Sen förgyllde mammi min dag med att när hon kommer ner så ska ja klippa mig.

Så fort vi satt ett datum ska jag gå och fixa klipptid. Äntligen bli av me håret.

De bara hänger där och de går inte att göra nåt med de. Då tycker inte jag de är någon större mening med att

ha de, så de får ryka.

Sen mitt i all iver så springer jag nästan in i Katarina Everlöf på plattan trappen.

Hon bara log och sprang vidare. Henne ser ja rätt ofta. Alltid riktigt snygga kläder och ser på topp ut.

Varför lyckas inte en annan med de?


Nu ska ja försöka ta tag i städningen

Av Maria - 21 oktober 2009 08:02

Med damsugaren..Ska städa idag. Har damråttor så stora att dom anfaller snart. Ursh.

Måste dammtorka och grejja lite. När man tittar ut så känns de som en bra dag. De är alldeles dimmigt och grått..

Jag hoppas de blir lite bättre sen när ja ska ut och gå.


Har en uppgift ja måste skicka in till min lärare ochså som ja tänkte få klart idag.

Sen ikväll är de True Blood, Southland och Efterlyst.

Nackdelen är som 2 första går samtidigt så en får ja kika på dagen efter.


Nä nu blir de frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards