~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Maria - 28 oktober 2009 20:41

Jag trodde aldrig klockan skulle gå.

Vad har jag gjort ikväll? Städat, badat, fixat naglarna och bara små fixat lite med datorn.

Sorterat bilder och lite sånt. Börjar få rätt mycke bilder nu. Ska ta och framkalla lite snart.

De blev 90 st sist ja framkallade. De är ju så roligt med kort. Har satt massa på en vägg i sovrummet.

Ska köpa ett fotoalbum till dom jag framkallade sist. Dom är just nu uppe hos mamma.

Jag skickade dom med syrran när hon va här i sommras sen glömde jag bort dom.

Mammi ska ta med dom ner när hon kommer.


Morgondagens planer?  De blir en promenad och en sväng på stan (måste hitta klänning).



De har även varit läsar rekord idag. Riktigt roligt att se!

Tack för alla kommentarer! De är jätte kul! Jag blir så glad hihi


Nu blir de lite Michael Jacksson och lite veckorevyn läsning!


Av Maria - 28 oktober 2009 18:11

Ja skulle ta ut ett paket fiskpinnar ur frysen. Jag hade diskat så ja va lite blöt men tänkte inte på de

utan började gräva runt i frysen och fastnade på en metall grejj.

Ja kunde inte göra annat än börja skratta. Satt rätt hårt ochså men som tur är så har jag litet kök

så ja kunde sträcka mig till  vattenkranen och få lite varm vatten och sen va ja lös.

Hur lyckas man?

De bjuder jag på iaf!


True Blood = ca 3 timmar och 40 min kvar. Nedräkningen har börjat!

Wiiiiiiiiiiii!!


Nä nu blir de te!


Av Maria - 28 oktober 2009 16:49

 

Hittade den här galet fina skon på www.have2have.se. En riktigt bra sida med allt från skor till smycken.

Skorna har 10,5 cm klack och är i svart mockaimitation.

Sen den rosa sulan är inte helt fel heller!


Av Maria - 28 oktober 2009 15:13

Äntligen onsdag. Nu ska man bara få dom sista timmarna av dagen att gå så klockan blir 22 nångång.

Tänkte städa och fixa naglarna så ja har att göra till runt 6 tiden iaf men va ska man göra mellan

18 och 22. Vill se NU! Jag har Bill abstinens så ja tror ja smäller av..


Jag åkte till Sickla förrut idag efter intervjun. Va på intervjul halv 10 i morse och va klart kvart i 10..

De va nog de snabbaste ja vart me om.

Sicka låg jätte nära. Hittade jätte mycke snygga klänningar på Gina Tricot.

Måste ha en ny till nästa helg.

De blev en sväng till liljeholmen ochså och lite provande av mer klänningar kl MQ.

Ska in till stan i morgon och gå på Salt och kika. Dom brukar alltid ha jätte snygga till bra priser.


Nä ska sätta igång så klockan går!

Av Maria - 28 oktober 2009 07:33

Igår kväll när ja skulle gå och lägga mig så tog jag med en flaska vatten men ja hittade inte korken så

struntade i den. Sen när jag står vid sängen så råkar jag snubbla till så vattnet flyger över typ hela sängen.

Och mycke vart de. De blev en liiten torr fläck längst in mot väggen på sängen så där klämde jag ihop mig.

De funkade de ochså!


Nu ska ja klämna i mig nåt. Har as ont i magen, sen ska jag sitta me tandgrejjset ett tag.

Sen får vi se vart dagen tar vägen!


Kraaaaaaaaaam på er!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards