~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 27 mars 2009 09:38

De är inte jag. jag lovar:P

tittade på de i morse å skratta så ja vred mig. nåt så kul har jag aldrig sett:P

jag brukar inte sitta och skratta ensam men de här gick de inte å hålla skrattet inne:P ja hoppas de kommer en ny säsong hehe



idag  ska jag ordna det sista här  så de bara är att sätta igång och bära i morgon.

Mamma kommer hit idag och ska tvätta fönster. jag vill inte klättra med min fot, sen kör vi resten på söndag och sen är de klart.


jag och Chanel satt isängen i morseoch åt gröt:P hon är så mysig nu när man får vara med henne. hon är lite smårädd ibland. Hon är så söt med sitt lilla underbett hon har och snart blir hon storstads hamster:P


ska köra igång nu:) 

Av Maria - 26 mars 2009 08:27

Igår var Maria hit på morgonen och hängde me mig till stan en sväng:)

sen var jag hem och började grejja igen.  vid halv 3 tiden kom palle med släpvagn. Dom ska ta min soffa och jonas tv bänk. då tänkte jag att jag slänger med några kartonger ochså. och när jag bär som bäst så ramlar jag i trappen. kände inge först men sen fick ja skit ont i högra foten så jag tof av mig strumpan och kollade. de va lite svullet och nu idag är de större, lila, blått, gult. vi säger hela regnbågen. Får gå med mina Ecco skor inne för dom är stadiga så ja inte fladdrar runt med foten..skitskitskit


Var och badade med Sandra igår kväll. Vi bubblade, surrade och jag solade.

Var riktigt kul:)


ska försöka ta tag i de som är kvar i i lill förrådet idag.  nu är jag glad att skåp och lådor är tomt så ja slapp klättra på stolar å sånt.fick inte ens på mig strumpan när jag vaknade..

men de löser sig nog:)


ska köra igång nu =)


Av Maria - 25 mars 2009 08:53

Sitter och väntar på att Maria ska komma hit. vi ska ha Bank dejt haha

jag sk aila ner till banken och hon ska hänga med.   ska sen hem och tömma möblerna för dom ska palle komma och hämta ikväll. sen är de de sista som ska i kartonger som åker på lörda eftermidda/kväll + att några möbler kommer åka då.


ska äta och göra mig iordning:)  updaterar senare:)

Av Maria - 24 mars 2009 16:21

Vaknade runt 8 i morse. skönt att slippa vakna kl 6 för en gångs skull:P

morgon pigg som jag är så vandrade jag ner i förrådet och började gräva runt lite. kollade säckar och sånt som skulle till pappa.

sen fortsatte jag upp i lägenheten och grejjade.  åkte till pappa efterde och hämtade han. behövde lite bärhjälp till köksbordet och vardagsrumsbordet och kartongerna:P  efter vi burit och grejjat så åkte vi och köpte pizza och tog hem de till han och åt och spelade kort.

Sen va jag till SJ och köpte min BILJETT  ner till sthlm:D

Den 4 April 12.11 går tåget från sundsvalls tågstation:D

nu är jag typ påväg:D:D wohoo


har även fixat party outfiten till kvällen:P haha

ska fortsätta och grejja nu:D


18.53

Nu är jag klar för kvällen. har hållit på fram till 23 tiden på kvällarna i  4 dagar nu och då har jag varit upp kl 6 på morgonen så man är lite slut i huve och kroppen när man gör allt själv men de är såå värt de:)

Ska äta en risifrutti och kolla på tv nu tänkte jag.


Dagens vill ha: Nya skor

Månadens låt: TINGELIG TINGELING betyder jag ingenting:P stört skön

Me like:P

Av Maria - 22 mars 2009 18:48

I morse plockade vi isär sängstommen. gavlarna är ganska stora och TUNGA märkte jag förrut när jag skulle flytta på en och tappade den så den flög på mig. AJ nummer 1.


Skulle ta ner en tavla från väggen. Råkade på något vänster få den att hamna på mitt vänstra ögonbryn. AJ nummer 2.


skulle koka makaroner förrut. hade råkat sätta på 2 plattor. den ena va kasrtullen på och den andra ett bacon paket och en sån där grejj man lägger på plattan för fint.  när makaronerna hade kokat klart märkte jag att plasten på bacon paketet hade smält och grejjen på plattan va kol svart och plattan KNALL RÖD. asså shit va rött de va , lyckades så klart bränna mig:P AJ nummer 3.

allt detta på 1 timme.  är de inte härligt å vara händig hahaha


Av Maria - 22 mars 2009 17:57

Moving on är en låt som fått mig att gråta sjöar. Den beskriver precis hur jag känner just nu. Spec refrängen. oj jösses säger ja bara. Så fort jag hör den så är de bara ta fram bad handuken. Hjälper inte med nå servetter då inte.

Har aldrig varit om en låt som träffat mig så direkt. 


Sarah Dawn Finer - Moving On  Lite så känner jag.

Lyssnar ni på texten så förstår ni:) iaf ni som känner mig..

Av Maria - 22 mars 2009 08:40

idag ska sängstommen monteras ner. gillar den sjukt mycke men lär ju andvända den sen i framtiden:P

ska ner i förrådet och grejja lite. har flyttat nästan allt där nere till pappa.

ska göra en ride med sopsäckar och slänga lite skit som är där.


Jag har en konstig känsla. de gå inte att sätta ord på riktigt men väldigt märkligt känns de..


sen ska jag försöka lite engelska ochså. bläääääääääääääää



The End


Av Maria - 20 mars 2009 20:59

En faghag är en kvinna som nästan enbart umgås med homosexuella män. Kvinnan i fråga är i de flesta fall hetrosexuell.

En anledning att en kvinna trivs med att umgås med homosexuella män kan vara att det möjliggör en vänskapsrelation fri från sexuella undertoner.


Jag har hittat en bok jag vill läsa:P

Faghag: en bok om kvinnor som älskar bögar. Boken är skriven av Linda Leopold som 6 år gammal blev faghag.


"Vissa av kvinnorna föredrar att shoppa och dricka cocktails med sina gaybästisar, andra kämpar politiskt för dem. Några nöjer sig med att beundra bögarna på avstånd, likt de unga tjejerna i Faghagklubben som sitter hemma och skriver homoerotiska noveller.
Faghag handlar om symbiotisk vänskap, politisk kamp och en gemensam dröm om en värld bortom regnbågen"

 Vill läsa

  

har haft ont i huvet ett par dar nu och även fått massa utslag på armarna:S

vet inte om de heter typ stressutlag eller om det kalls nåt annat..


kommande vecka känns som att den har för lite dagar.

måndag till fredag kommer bestå av packning och engelska.

ska lägga mycke tid på engelskan. lördag flytta grejjer och söndag städa.

Ska på sjukhuset på måndan den 30:e så då får jag inte göra nånting den dan. bara sitta still och tisdagen är jag i stlm över dagen med mamma.

så nu bli de till å lägga i högsta växeln och köra.

har packat ner de mesta i klädväg så har nu 2 par byxor och några tröjjor.

får tvätta ofta men endå.


smycken och party kläder + skor är noga sorterat så inget kommer bort.

gråter en skvätt då:P

sen är de sorterat i mys kläder, vanliga kläder och träningskläder.

ordning och reda!


i morrn blire birsta med pappa en sväng. sen på kvällen ska vi på

restaurang Viktoria i stan och äta. En sista grejj lixom. kul kul:D


nu blire en film med lilla datorn i sängen och en varm rispåse.


Gonatt alla:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards