~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Maria - 16 mars 2009 17:21

Är lite less på folk nu.  Exempel: om en person är allergisk mot jordnötter.

då blir blir de ett väldans hallå om att de inte får vara några jordnötter i närheten. men jag som är allergisk mot djur. Väldigt allergisk.

då är de mer att vi sätter in djuret i ett annat rum. men de hjälper inte

för har djuret redan varit i de rum jag kommer in i är de kört

men många förstår inte de. och det räcker inte med att öppna ett fönster om jag får en reaktion utan då måste jag åka hem.

Mina reaktioner är inte så små. Rinnande knall röda ögon som svider nåt fruktansvärt, klåda, utslag, andnings svårigheter ca 2 timmar efteråt vilket kan bli farligt men man vet aldrig. de är lite lurigt. därför undviker jag att åka hem till folk med djur.

Jag har märkt att när jag berättar så finns det som som himmlar med ögonen och säger at "ja men du är ju bara lite allergisk" Jag är INTE lite allergisk

och jag blir less på folk som inte tar de på allvar. de är inte å leka me.


Va tvungen att säga det

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards