~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under november 2010

Av Maria - 13 november 2010 09:23

Kommer nu att hålla till på   http://finest.se/littlecandygirl


Har bloggar där ett litet tag för att få koll på hur de funkar och lite sånt så nu

är de mitt nya place!


Kommer ha kvar denna ochså, kan ju vara kul att titta tillbaka och läsa fram över

eller ifall man vill återvända men för nu är finest.se the new shit!

Tack och Hej  

Av Maria - 7 november 2010 16:03

Pappi har åkt hem. Shoppade järnet igår, och han gick lös inne på dressman och fyndade massa snygga grejjer åt sig själv.

Sen fick jag välja ut julklappar som ja får när jag åker upp 23:e och ska vara hos han.

Fick med mig lite små saker hem.


Gissa om jag är glad när jag fick denna, Nu är min samling komplett

och jag är lyckligast i sverige:D

 


Sen gjorde ju inte dessa dagen sämre heller:

  Dom lila ska ja ha på jobbet och nöta på   Dom svarta ska ja ha när jag ska slåss med Kung Bore (är de så man kallar "han som kommer med snön?)  när han kommer!

 

Har hårschampo för en livstid (nästan) va mega flaska med PCH som jag älskar.

Sen Got 2 B grejjen är jag kär i! Hela håret luktar frisörsalong när man har haft i de. Inte helt fel  


Ska ikväll stänga av dator och mobil, ta täcke och kudde till soffan, skit mycke te och lite anant gott och njuta av SATC 2 utan risk att nån ska störa mitt i   Såg aldrig den på bio så gissa om jag har väntar och längtat efter detta!

Av Maria - 6 november 2010 09:29

Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them


Är galet glad idag! Har inte vart såhär glad på länge.

Ska snart göra mig iordning och åka in till stan. Tänkte kolla på en kofta innan pappi kommer. Jag är ju sveriges mest frusna människa sålär väl få gå med dubbla koftor fö att överleva den här vintern. Puhh!



Jag är kär i denna man! Höll på att svimma när de va Eurovision!

http://www.youtube.com/watch?v=5-7b7Kc0GqYS

Så fin! 

Av Maria - 5 november 2010 20:26

Ibland är en dröm de finaste man har


Håller på att små städa inför morgon dagen. Ska vara jätte osocial i helgen

och bara umgås med pappi och ha de mysigt!

Ska lägga mig tidigt så de blir morgon fort!


Nu, städ paus med nyponsoppa och en macka

Av Maria - 5 november 2010 07:08

Drog iväg och tränade igår efter jobbet. De är så grymt skönt att träna direkt efter man slutat, sover så galet bra!


äter lite frulle nu innan jag ska iväg och köra sista arbetsdagen för denna vecka  


I morrn kommer papppppi:D

Av Maria - 4 november 2010 07:25

För dig ska jag göra de 1000 gånger om


Jag har drömt så mycke inatt så jag är helt slut.

Vet att jag vaknade till vid 2 och tänkte typ "Shit kan man drömma såhär mycke"

kollade klockan och somnade om.


Några bilder från Halloween festen i fredags på jobbet.

Fler finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se


Min chef:P

 

J-D (Åsnan)  Felix (shrek)

Johan, En av dom som startade lensOn

   

Behöver jag säga att jag jobbar med sveriges skönaste personer?

Blir lika glad varje morgon jag vaknar och vet vad jag ska göra iställe för att sitta hemma och mögla   

    Cathrine, som såg till att jag hamnade på L

och Kim som ochså startade LensOn :D


Jobb och gym idag:D


Av Maria - 2 november 2010 08:25

De är bara 4 dagar kvar tills pappi kommer:D Wiiiiiii!!

De vart bestämt lite hastigt och lustigt i torsdags.

Han jobbar ju hela julen så vi hinner bara träffas en snabbis den 23:e och de är ju inte så kul så vi små jular lite nu istället.

Vi har ju våra traditioner han och jag.


Sitter nu och förösker äta frukost men de går lite sådär.

Har ingen mat lust. Vet inte vad som hände i helgen men ja har typ inte ätit nånting sen salladen ja åt i lördags på eftermiddagen. fick i mig lite lunch igår men de va de. 

De tar sig nog!



Ska svänga förbi gullmarsplan och köpa en stoor chai innan ja glider vidare till jobbet. De karnse hjälper, en chai är ju aldrig fel

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards