~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 31 juli 2010 10:18

Jag är inget stort fan av Carola men den här låten är ju bara för bra!

http://www.youtube.com/watch?v=UoMDmg6xkww


         

Av Maria - 31 juli 2010 09:00

Vaknade av att de ös regnade och slog mot fönstret och folk var ute och sprang och skrek som galningar.


Har grisigt ont i huvet och hittar inte en alvedon nånstans.

Så fort kl blir 10 ska jag knalla iväg till apoteket.

Drack en stooor te kopp nu för halsen.

Vill verklien inte bli förkyld nu:(


Idag är de Pride parad.  Hoppas bara man slipper regn. Blir lite lessen annars  

Men de är ju 4 timmar kvar så vi får se=)  dit ska jag iaf:)

Av Maria - 30 juli 2010 21:14

Har sovit bort nästan hela dan. Har fått ont i huvet och halsen..

Inget jag vill ha nu. I morgon är de ju Pride paraden och då ska jag vara pigg=)

Kan jag lova  


Lite bilder finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se

De går inte att lägga upp nåt här av nån knepig anledning.


Av Maria - 30 juli 2010 10:28

Shit va de åskade och regnade igår  Jag har lite svårt för åska och sånt. blä!


Va hemma hela dan och städade och grejjade. På kvällen runt halv 8 åkte jag till Hökis och hängde lite med Uffe, Lasse, Tomas, André, Tessan, Marcus, Anton och Nicklas innan vi drog till Patricia.

Alla utom Marcus, Anton och Nicklas drog dit.

Vi käkade, surrade och hade trevligt.

Patricia hade extra öppet för de är pride vecka. Skumparty hade dom ochså:P

Va ner i den delen men gick inte in i skummet.
De känns lite äckligt.

Väldans trevlig kväll vart de. Kom isäng runt 3 snåret.



De går inte att föra över bilder från kameran. Därav att de inte kom några igår. Ska försöka få till de idag. Skit grejjer!

Av Maria - 29 juli 2010 10:47

Eller igår kväll kom jag hem. Har varit tok mysigt!

Ska försöka fixa bilderna sedan. Idag är de skit väder och perfekt för en riktigt

stor städnings dag.

Har fått sova riktigt i 2 nätter så nu är jag pigg och glaad:D

Kroppen är med igen=)


Nu blir de frukost  

Av Maria - 28 juli 2010 10:00

Är påväg från Oskarshamn där vi har spenderat natten på en jätte mysig stugby.

Fick dock tampas med spindlar och myror   Skit äckligt.

Jag och naturen kommer aldrig bli vänner!


Nu är vi påväg till Norrköping och sista natten. I morgon bär de av hemmåt.

Blir rätt skönt. Skulle kunna varit borta längde men the family måste hem:/



De finns inte på världskartan hur mycket jag älskar denna låt!

http://www.youtube.com/watch?v=HK3EY0ASecA&feature=related

Av Maria - 27 juli 2010 18:57

Kalmar slott va riktigt häftigt. Hade lätt kunna gå där enda tills de stängde om inte de va för att man vart så tok hungrig. Gick en guidad visning som va sjuukt bra!

Sen fick man gå runt och snoka lite själv=)


Har varit över till Öland en snabbis ochså. jösses vad fint de va där!

Sen tillbaka till fastlandet och käka middag.


Nu sitter vi glada och mätta i bilen påväg sakta men säkert uppåt i landet.

Ska på nåt mer slott i Norrköpingstrakten tro ja de var så vi ska försöka övernatta nånstans där i närheten:)


Här är en låt som jag lyssnat på sen jag satt på tåget till gbg igår. I love it!

http://www.youtube.com/watch?v=BhT2HhEllpw

Av Maria - 27 juli 2010 09:21

Sitter i bilen nu påväg mot Kalmar och Öland. Vi ska gå på Kalmar Slott idag.

Verkar riktigt häftigt där=)

Fick äntligen sova inatt. Så vansinningt skönt! Blev så väldans glad hihi


Ska vara lite social nu=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards