~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Maria - 26 juli 2010 23:29

Göteborg är en stad jag alltid gillat. Har varit här mycke när jag var liten oc h jag gillar staden mer och mer.  Idag när vi strosade runt och tittade så vart jag kär!

Avenyn va så tjusig i solen och Nordstan med all shopping + Haga  fick mig att få en gåshud som inte va av denna värd pga att de va så galet fint och mysigt:)

Har varit väldigt mycke i södra sverige, eller i hela sverige över huvud taget men just Gbg och Sthlm ligger närmast om hjärtat  


I morgon bär de av till Kalmar och de stora slottet som ligger där.

Verkar skit häftigt!


 

God natt:)

Av Maria - 26 juli 2010 17:39

Igår kväll vart de Patricia. Va så seg hela dagen så orkade inte skriva.

Sandra och jaqg var in till stan och kikade lite och åt för att sedan åka hem och förbereda sig inför kvällen som vart väldigt bra:P

Mycke folk, bra musik och sist men inte minst Babsan  


Är nu i Göteborg. Vi försov oss lite i morse när vi skulle in. Mitt tåg hit gick 09.03 och Sandras tåg till Sundsvall gick halv 11.

Hon väckte mig kvart i 8 och halv 9 stog vi på centralen. Rätt bra gjort:P


Har shoppat lite idag men inte så där jätte mycke.

Nu ska vi åka iväg och kika lite=)


Gissa om jag va lycklig här;) Va såååå nervös!  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards