~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Maria - 10 juli 2010 20:47

Vi är inte såna som i slutet får varann

Av Maria - 10 juli 2010 19:58

Nu, klockan 19.58 har jag 29 grader i skuggan.

Nackdelen med denna värme är att jag nätt och jämt kan andas.

Har suttit med puffen hela dan och en flaska vatten.

Så fort jag rör mig håller jag på att smälla av.


Sen är de nå strul me min mobil. Skit grejjer. Ibland kommer inte sms fram och när jag ringer så går signalerna fram men de ringer inte hos den som jag ringer till.

Väldigt irriterande. Testade lite med syrran sen kan de ju va att folk inte svarar ochså. Man vet ju inte.


Well well nu blir de Brottskod försvunnen och en iskall smoothie!


Bara söndag och måndag kvar, sen Allsång på skansen:D

Av Maria - 10 juli 2010 16:46

På riktigt! Vilket  jag tycker är lite märkligt. Hade inte speciellt ont nånstans när jag vaknade men nu går jag som gamla Agda på 85 bast.

Har as ont i benen. Iofs är de bra får då vet ja att de tog;)

När ska ska sätta mig i soffan får ja hålla i mig i armstödet och bordet :P


Slingorna är klara, är skit nöjd. Vart inte för ljusa och inte för mörka. Helt lagom:)


Fick en förfrågan om att följa med ut ikväll men känner mig inte så sugen när de är 29 grader, en katastrofal mensvärk och nu ben som känns mosade.

Håller mig hemma iställe så jag blir fit for fight till nästa träningspass  


Nu ska ja läsa. Håller fortfarande på med Systrar i jeans, Andra sommaren.

Guud va  bra den är!

Av Maria - 10 juli 2010 13:53

Åkte till stan, sprang in på Hm och köpte slinggrejjs, hårfrärg, mascara och lite sånt. Höll sedan på att svimma av värmeslag tro ja så de blev hem direkt.

De är så sjukt knepigt varmt idag. Lite tropikhus-på-skansen-varmt.


Ska äta lite nu och sen göra slingor=)

Av Maria - 10 juli 2010 10:34

Av Maria - 10 juli 2010 09:32

Idag blir de inte mycke gjort. Har världens träningsvärk i benen och mensvärk så jag mår illa.

Ska gå på Pump igen på måndag så kommer de bli bättre=)

Första gången är alltid värst när man inte gjorde på ett tag men ack så underbart de är 


De verkar ju bli sol idag med så ska bättra på brännan och lääääsa=)


Försöker få till ett bra träningsschema ochså, iställe för att gå på pass lite här och där så ska ja försöka få till de lite ordentligare.

Få se om ja knåpar med de idag eller imorgon!


Nu väntar frukost. Fil med färska hallon, juice och 2 hårdbrödsmackor  


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards