~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Maria - 6 juli 2010 22:27

Nu när ja skulle gå och lägga mig såg ja 2 spindlar vid sängen. SHIT!

Dom satt brevid varanndra på ett jätte dumt ställe så visste inte hur ja skulle mörda dom. Tog till hårsprayen så nu ha dom stelnat till och samtalet tog slut.

De såg ut precis som att dom satt och surrade med varann.

Vilken glädje dödare jag är. Sover för säkerhets skull på soffan i natt.

Kan då ha balkong dörren öppen så de blir svalt.

Inget ont som inte har nåt gott med sig.

Ochså kan jag kolla på Sex and the city  

Av Maria - 6 juli 2010 20:55

Sitter och kollar på Allsångens slut del.  Känns lite knepigt att jag kommer vara där nästa tisdag. Som jag längtar:D Ska bli så toook kul!

Även om man inte får bästa platsen så bara att få vara där på plats, åhhh vil nu!

Jag hoppas veckan går fort  


Ska se Mona lisas leende nu och dricka tee=)


Jag är sååå glad att de regnar nu. De är svalt och med lite tur kan man sova utan att svettas ihäl i natt. GILLA;)  

Av Maria - 6 juli 2010 16:21

GILLA  

Av Maria - 6 juli 2010 14:54

De va något skönt att sova till 11 i morse. Fast iofs hade ja ju varit vaken sen söndag morgon tills måndag kväll så de hade nog varit konstigt annars.

Ha varit en sväng på stan. Gick på banken och fixade lite och sen köpte jag lite små skit på In och finn. Badskum, ansiktspeeling å lite sånt=)


Håller på att svänga ihop lite käk nu. Och när vi endå är inne på mat.

Igår stog jag och gjorde EGNA köttbullar. Jag stog och geggade på med köttfärs och sånt. 

Och goda blev dom. Har aldrig gjort nåt sånt förrut. Hade förväntat mig att få köttbullar i hela köket. Kan säga att de dröjjer tills näsa gång. Va inte de roligaste ja gjort men ja lyckades iaf    


Nu är maten snart klaar

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards