~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 30 juni 2009 21:49

Idag vid 12 tiden åkte Jag, Stina, Uffe, Lasse, Per och Daniel till Långholmen och solade och badade.

Vi köpte med oss lunch som vi åt där ochså köpte vi glass.

Låg och surrade och hade mysigt.


På eftermiddan vid 17-18 tiden åkte vi till Flaten där vi grillade och badade och solade lite mer. Tok myys blev de!

Har solat sen i söndags så nu behöver ja snart inte sola mer.

Blir brun bara jag går ut och vänder typ. Tack och lov de är riktigt skönt hihi


I möra blire en sväng på stan me Stina. Måste på apoteket och köpa lite alvedon te ryggen. Blir galen på de där snart. Säger inte så mycke men shiiiit va ont jag har i den.. Men de går la över.


Ska ta och kika lite på tv nu!


Dagens låt : Aqua - Back to the 80´s

Av Maria - 29 juni 2009 12:34

Den här helgen ha bara vart fär mysig.

I fredag blev de grillning och igår vart de bad.

De va Jag, Stina, Crille, Marcus, Lena, Majsan, Lars och "Blondie" kommer inte ihåg va han heter. Har frågat hande så mycke så nu kallar han mig för Doris. Senil fisken i hitta nemo haha

Vi va på ett mysigt badställe och badade och solade på en lite klippa.

Jätte mysigt. Låg där bra länge.

Sen åkte vi till ett ställe som hette Blå lagunen.

De finaste ja sett på länge. Vattnet va som i utladet.

Blått och jätte fint.  Vi badade mer där och solade och bara hade de mysigt.


Sen skulle Majsan och Lars (Stina och Crilles föräldrar) åka hem.

Lite tråkigt men ja hoppas de ite dröjjer allt för länge innan dom är tillbaka.

Härliga människor!


Nu ska ja och Stina in till stan och kika

Ha en bra dag!


Av Maria - 26 juni 2009 08:16

Höll inte på att komma ur sängen i morse. Tog en alvedon så nu börjar ja kunna röra mig lite. Huvet gör skit ont, ryggen känns ju ochså men

bara alvedonen börjar verka ska ka hoppa in i duschen och sen sätta mig på balkongen och äta i solen!


Händer väl inte mycke idag. Vill gå på götgatan och kika men jag får se hur de går med huvet. Blir sjukt yr ibland och mår jätte illa men de

va ingen fara fick jag veta. De ska vara så i ett par dagar.

Huvuet fick ju ta värsta smällen igår så de är inte så konstigt.

När de börjar lagt sig är man på G igen.

 

Dagens Låt:  50 cent - Fire



Av Maria - 25 juni 2009 18:03

Blev inte mycke jobba idag då ja ramlade i en trapp, slog huvet och ryggen och fick hjärnskakning. Ajajaj


Är så sjukt seg och har så sjukt ont så orkar inte förklara så mycke mer

men ha sovit nästan hela dan.

En sköterska sa att jag skulle hålla mig lugn i ett par dagar och inte göra nån fysisk akivitet.


Ska lägga mig igen

Av Maria - 25 juni 2009 09:37

Hade ställt klockan på 7 men klev upp halv 9. Blev lite sen med tvätten men nu äre på gång iaf. Har inte mycke kvar. Sånt här ska man ha nån som gör åt en.

De är så trååkit men morgonen ha gått fort iaf. Nu äre bara resten av dan kvar.


Börjar jobba kl 13. Skönt de. Ja ha hört att de vart rätt mycke folk så ja hoppas de håller i sig idag med så tiden går fort.


Nä nu måste ja ner i tvättstugan igen. Måste fixa lunch ochså så ja ha de med mig sen.

 

Dagens låt : Brandy feat Sean Kingston & The Game- Right Here (Departed)

Av Maria - 24 juni 2009 19:20

Åkte dit idag. Trodde jag va i himlen när ja klev in där. 4 våningar shopping.

Tog 4 timmar innan ja kom ut därifrån. Konstigt nog fick ja inte me mig nåt.

Va så mycke så ja visste inte va ja skulle köpa hihi

Dit måste jag åka igen.

Åkte buss dit. Åkte igenom hammarby sjöstad och Sicka. Där vill jag bo.

Va som att åka runt i ett vykort. Så sjuuukt fint!

Gick en sväng på Götgatan ochså.

Va in på Gina tricot och fick med mig ett jätte sött linne därifrån.


I morrn ska ja va duktig och kliva upp 7 för att tvätta till 11 och sen

börjar jag jobba kl 13. Tur man har att göra så den dagen går!

Ska sortera allt i kväll så de bara är att gå ner och slänga in allt.

Har ju en del tvätt..Ursha


Nä ska ta och dusha nu!



Av Maria - 24 juni 2009 09:52

Idag ska jag åka till Forum Nacka. Ska bli sjuukt kul. 150 butiker och massa skor hihi lär ju ha de ja gör idag. Kommer lätt en update ikväll om de.

Imorrn blire jobba. Så skönt!

Tänkte sätta mig på ballisen och sola sen när ja kommer hem. 

Måste få färg. Är iofs brun men lite brunare för ingenting hihi


Dagens låt: kelly Osbourne - Shut up

Den ha hängt me ett tag men ja gillar den lika mycke nu som då!

Sjuukt bra 

Av Maria - 23 juni 2009 21:13

Ja knallade in till stan i morse. Varmt och skönt. Gick runt och kollade lite och fick sen sällskap av Stina. Vi drack chai i solen och gick till gamla stan och käkade glass och givetvis kollade i butiker hihi

Sen när Marcus slutade så åkte vi med han till Djurgården där vi

låg på en filt och åt jordgubbar och körsbär och kikade på folk i solen.

Så took mysigt!


Är nu hemma och fick för en stund sen veta att ja ska jobba torsda ochså. Yeiii Money Money hihi

Komme bli bra de här!


Nä ska ta och dusha och äta lite!


Jo men gud höll på att glömma.

Sprang förbi Anna Book, Gunilla Pontén, Josephine Bornebusch och

Elisabeth Tarras Wahlberg på stan hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards