~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 14:07

Sov väldigt dåligt i natt så låg och drog mig tills kvart i 11 då jag va tvungen att dra mig upp eftersom min tvättid började kl 11.

Rev ur sängkläderna och masade mig ner till tvättstugan. Med den morgon frisyren jag hade är jag glad att jag inte stötte på någon på vägen ner.

När jag kom upp igen började rota runt i garderoben och fick med mig massa

massa kläder. De är tur de finns två tvättmaskiner annars hade ja aldrig hunnit göra allt. 

Fick göra en sväng på ica ochså för tvättmedlet tog slut.

Passade då även på att springa in på arken och köpa leksaker och godis till min lilldaling.

Hon blev vääldigt glad och nästan la sig över matskålen. Sötfisen!


Är jätte tråkigt väder. Regn och kallt men jag fick mitt sommar schema idag så allt vart genast mycket ljusare.
Juli kommer inte bestå av nåt annat än jobb. SÅÅÅ skönt wiiii!

Kommer kännas ännu skönare i augusti när lönen kommer. 

Längtar redan hihi


Nä nu blire ner i tvättis igen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards