~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 28 februari 2010 09:53

Jag blev så glad igår när Peter Jöback gick vidare! Hans röst är ju helt fantastisk.

I Love! Vi såg iaf melodifestivalen. Jag, Uffe, Lasse, Marcus, Anton, André och Janne. De va inte så mycke bra låtar..De har varit bättre dom andra lördagarna tycker jag.

När de va dags att röra sig utåt var Marcus jätte gullig och körde in oss till Zipper.


När vi står i baren så ser både jag och Lasse en kille vi känner igen.

Vi funderar en stund och kommer sen på att de är 2 st som vi festade med i Västerås. Dom var hemma hos André när vi va där.

Riktigt kul att hitta dom där!


Sen kommer de fram en jätte söt transa och pratar om allt från mitt hår till mina skor.

Hon va så avundsjuk på "riktiga" tjejer sa hon.

Vi stog och pratade rätt länge. En riktigt trevlig person!

De blev en del dansande ochså.

En rätt lyckad kväll  


Nu blir de frulle!

Av Maria - 27 februari 2010 15:16

Håller på att göra mig iordning lite smått för kvällen. Ska vara helt svart klädd och tänkte sminka mig med lite färg. Hittar inget i badrumsskåpet!

Vart har de tagit vägen? Packade upp allt i morse.

Kände hur paniken sakta kröp fram. Sprang runt som en yr höna och letade överallt.

Lyckligtvis så hittade jag de mesta på förnsterbrädan i vardagsrummet då jag suttit vid datorn och sminkat mig lite när jag skulle iväg och handla förrut.

Gissa paniken jag hade, tänk om allt smink varit borta. AHHHHH


Satte mig och pillade ihop en riktigt vass spellista på spotify så

nu ska här sminkas och grejjas!    

Av Maria - 27 februari 2010 13:51

Såå skönt de va! Ska äta lite nu men inge större grejjer.

De blir middag hos Uffe och Lasse ikväll. MUMMA!

Sen blir de Melodifestivalen, förfest och Zipper.

André, killen som vi hälsade på i Västerås kommer hit idag och ska festa med oss.

Kommer bli riktigt kul.


Har hållt på att grejja en hel del me alla saker så de börjar ta sig nu!

De är så otroligt skönt att få hit lite möbler. Känns mycke roligare att vara hemma nu. *Happy me*


Nä här jag jag inte sitta. Har bara 4 timmar på mig att fixa hår, smink och en outfit som ser lite okej ut!

Ni får ha en super trevlig Lördag kväll!

Hoppas rätt låtar går vidare i MF ikväll!

Av Maria - 27 februari 2010 09:57

Är hemma och resan gick riktigt bra. Åkte runt 12 från S-vall och va här runt 6 tiden. Vi stannade och åt och lite sånt. Hade ju ingen tid att passa så vi åkte sakta neröver. Hamnade mitt i världens regn storm. Skit läskigt!

När vi kom ner så hade vi massa möbler med till mig som vi bara upp

Sen gjorde jag mig iordning och åkte på fest.

Mamma och dom stannade här och hängde lite.


Marcus och Anton hade inflyttningsfest. De vart lite folk, surr och dricka. Som vanligt hihi

Riktigt trevligt va de iaf! håller på med bilderna nu så dom kommer upp på Bilddagboken strax!


Nu ska jag sätta upp tavlor och försöka få nån ordning på alla saker.

Ikväll är de fest igen! Melodifestivalen och Zipper wohooo!

Av Maria - 25 februari 2010 20:06

Har äntligen satt mig ner! Har grejjat hela dagen. Stått i förrådet och grejjat, målat och varit till Liden.

Är rätt trött. De va tur jag träffade pappa igår, har inte haft tid med sånt idag.


Jag ska lägga mig och se på film nu men vi får höras imorgon när jag kommer hem.


Ha de bra!

Puss och kraam

Av Maria - 25 februari 2010 13:41

Idag har jag haft min blogg 1 år. De har hänt mycke. Jag gick tillbaka och läste.

Riktigt kul!

Grattis bloggen! hehe  

Av Maria - 25 februari 2010 09:42

Kom till S-vall runt 6 tiden. 1,5 timme försent men när man hört om dom som vart 3 dagar försenade så brydde jag mig inte så mycket. En tjej som satt brevid mig hade rest från helsingborg i 3 dagar. Hon trodde aldrig hon skulle komma hem.


Mamma hämtade mig på stationen och körde mig till pappa. Jag var där och fikade medans hon handlade. Fick massa go fika och lite pengar. Aldrig fel.

Var uppe hos mamma runt 8 snåret. Va rätt trött för jag hade inte kunnat sova på natten. Glodde lite på tv och hoppade i säng.


Idag ska jag stå i förrådet och noga kika igenom mina saker och hjälpa mamma att måla trappen till övervåningen.

Ikväll ska jag och Lillbror kolla på melodifestivaler från 2005 och fram till 2009 och sjunga singstar.

Ska gå ut och börja så jag blir klar nångång!


puss och kraaaam

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards