~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Maria - 7 februari 2010 21:13

Melodifestivalen. Äntligen bra tv! Jag ääälskar allt som har med festivalen att göra. Följer från början till slut.

I går blev jag helt kär i Ola´s låt. Redan efter dom 4 första sekunderna så kände ja

att de va min låt OJ va den va bra!

Sen hon den rödhåriga va de rätt bra drag i ochså.

Jag längtar till Lördag och andra omgången.


Tänkte se Wallander men jag orkar inte sitta på golvet så de blir en film med datorn i sängen istället. Lite bekvämare


God natt och sov gott!

Av Maria - 7 februari 2010 16:52

Till bambi. Gick till Ica nyss och om jag räknade rätt så höll jag på att halka 15 (!!!!) gånger. Så fort jag ser en isfläck så tänker jag att den ska jag INTE pricka, sen

poff så halkar man runt och bjuder på en lite halv tjusig dansuppvisning.

Pinsamt-Oh yes! Lyckades hålla mig på fötter som tur va.


Åt världens godaste mat i V-ås btw. Vi stannade till på ett jätte mysigt ställe som hette nåt Danskt.

De vart Flankstek, nåt som liknade friterade potatis skivor och nån suuper god sås. Blev proppmätt! De va å sjuuukt bra mat där.


Men de va ett tag sen nu. Ska svänga ihop stuvade makaroner och korvis!  


Av Maria - 7 februari 2010 15:10

Jösses vilken kväll de blev igår. De började med att Uffe och Lasse hämtade mig runt 14 tiden. Vi mellan landade på Mc Donalds i Enköping för vi var så galet hungriga. Sen åkte vi och mötte upp André på hans jobb. En jätte trevlig och mycket snygg kille som vi spenderade kvällen hos.

De blev Tacos, fajitas och Melodifestivalen. Ett par personer anslöt till oss och kollade.  Hade riktigt kul!

Klickade direkt med ett jätte gulligt par. Ena killen var ifrån Polen och den andra från Sthlm. Vi buggade loss inne på..Kommer inte ihåg va de hette, utestället vi va på..


Där inne iaf så var de bra musik, en de folk och en som nästan ville gifta sig me mig haha

De va en kille som började prata med Uffe för han vågade inte prata med mig

men sen vågade han sig fram och ville dansa. Jag hade lika gärna kunna dansa med en pinne och fått ut med av de.  Vilket jävla UFO de va!


Han ville inte ge sig senare utan kom hela tiden och skulle peta och prata.

Jag fick ta Lasse till hjälp så ja fick vara ifred. Han gav sig inte endå och fullare och fullare blev han och kom närmare och närmare hela tiden.

Han frågade Uffe och jag ville hångla och massa annat haha

Ursh! Sen kom en lesbisk tjej och nöp mig i häcken.


Vid 1 blev både jag och Lasse less så vi drog till hotellet.

Uffe kom lite senare.

Lasse och jag låg och pratade en stund mellan mina skratt anfall som jag inte vet var dom kom ifrån.

Jag orkar inte skriva alla detaljer nu, de tar vi sen hihi


Nu ska jag bada och se på film. Är så galet seg efter den här helgen som varit

heelt FAB!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards