~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Maria - 20 februari 2010 14:32

Fick veta att Lasse kommit in till mig och lagt sig igår kväll och att ja legat och hållit om han. Cuuute! Ja måste ja sovit för de minns inte ja haha

Jag har pratat en del i natt ochså. Jag vaknade av att jag låg och pratade med

Anton  som inte ens va där. Ibland är de kul!


I morse så låg vi i soffan till runt 12 snåret. Då kom Marcus och Anton och plockade upp oss. Vi åkte till  Stinas Café och åt en helt FAB sallad och jag fick en helt FAB Chai  

Sen köpte vi presenter till Micke och Nicklas. Dom som vi ska på fest hos ikväll.

Eller dom har fixat en lokal till sitt partaj.


Är bara hemma en snabbis nu.

Nu har jag inte riktigt tid. Har bara 4 timmar på mig att bli klar. STRESSIGT!

Kameran kommer vara med ikväll.

Ska börja hos Tomas och kolla på Melodifestivalen och sedan åker vi vidare.

Höres vi inget med idag så får ni har en super kul kväll!


Puss och Kram

Av Maria - 20 februari 2010 10:38

Good morning darling.

Marcus kom till mig runt 18 tiden igår. hans mamma skulle på kryssning så vi åkte till terminalen och sa hej innan dom åkte iväg.

Sen drog vi till hökis. Jag satt med Stina ett tag och svullade mackor, bullar och biskvier (heter de så?)

Spenderade kvällen hos Uffe och Lasse. Tomas, Marcus, Anton och Stina va ochså här. Vi satt och drack och surrade.

Jag sov över här. Orkade inte åka hem mitt i natten.

Snart ska vi bege oss inåt stan och käka och fixa en present åt dom vi ska

till ikväll. Får se va de blir för något.

Ska bli riktigt kul!


ska göra mig iordning nu så vi kommer iväg!

Ha en mysig lördag!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards