~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Maria - 4 februari 2010 18:49

Pratade precis med pappi. Ska bara hitta ett gym som jag känner för så ska ja byta från de där tattiga jag går på nu. Jag kör tiden ut och sen får de va. 

Har inte kunna vara där på hela veckan heller pga foten och förra veckan va ja i S-vall.


Undra vart man ska gå nånstans. Jag vill ju åt spinning och body pump.

Gick ju på de jämt förrut i Sundsvall.

De finns ju så galet många gym här. Helt sjukt! Men de är ju iofs många som

tränar ochså så alla ska ju få plats.

Ska ta god tid på mig och hitta de som känns bra!


Nu blir de tv:n till läggdags!

Av Maria - 4 februari 2010 16:38

 

Öhm..ja..ehh..Ingen kommentar helt enkelt.

Pris för..va de nu är: 999 kr

Från: Scorett

Denna måste jag bara gå in och kolla på.

De kan ju vara så att den är finare i verkligheten.

Ska man våga hoppas?

Av Maria - 4 februari 2010 13:53

Har snart tvättat klart allt. Puhh äntligen!

Har sprungit upp och ner med kassar proppade med tvätt trappa upp pch trappa ner. Eller nu tog jag väl i, de va väl ett trappsteg i minuten typ haha

Men jag känner mig väldigt bra som lyckats tagit mig upp och ner iaf!

De blir en skvallertidning och en kopp te när allt är klart och nån form av middag här frammåt eftermiddagens senare del.

Vad de blir återstår att de. Ska även ha en liten nagelfixarstund så de är klart till helgen ochså   

Man vill ju se lite tjusig ut när man ska ut på vift hihi


Nä nu blir de sista svängen till tvättstugan sen tänker jag inte gå nåt mer idag.

Sådeså!

 

Av Maria - 4 februari 2010 11:36

Hittade en låt som är sååå mycke bättre än den jag slände in härom dagen.

Jösses asså!

Måns Zelmerlöv - Forever

Enjoy!

Av Maria - 4 februari 2010 10:32

Har precis kommit hem från affären.  Tog längre tid än vanligt bara för man är som en liten jävla snigel..Tar flera år att gå nånstans. De är så moddigt och halt så jag tog platta skor så de gjorde ondare än vanligt att gå.

Ville inte riskera att halka och bryta foten i heels. De känns ju onödigt när de bara är i morgon kvar och sen åker vi.

Vi kommer bo på hotell i centrala Västerås. Kommer bli super bra!

Melodifestivalen och utgång = Perfekt!


Ska tvätta idag. Kul..Njaee men de är alltid skönt när de är gjort åsså vill man ju ha rent me sig när man ska nånstans ochså!

Köpte baguetter och lite götta ja ska klämma i mig. Tyckte jag kunde få de när jag har lite ont.  Lite tycka-synd-om-sig-själv mat. I need it!    



Nä  nu ska jag roa mig med att fixa tvätten jag ska ta med ner i tvättstugan..

Ingen som har nån bra huskur mot stukade fötter?

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards