~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 16:22

Åhh de är ju underbart med fin väder! Som man längtat.

Tvättade lite och tänkte städa men efter 3 maskiner tvätt så la ja ner allt

och tog en promenix som slutade i provrummet på Vero Moda inne istan.

Fick med mig ett svart igenom skinlig linne hem. Har ett grått ochså men de kan ju vara bra med ett svart ochså. Man vet ju aldrig!

Köpte med mig lite mat ochså, är nu mätt i magen och sitter och lyssnar på lite musik.

Har så galet mycke energi som jag inte vet vad jag ska göra med..

Gahh! Undra om man ska göra ett ryck och städa karnse..

Damsög igår så egentligen är de bara torka golven och dammtorka kvar.


Näe ursh va tråkigt de lät, jag ska pyssla med mina kläder som ligger över HELA sängen. Rev ut båda mina garderober och tänkte hänga allt lite snyggt på galjar? (stavas de så?) men kom aldrig så långt så de får bli min sysselsättning.


Radio 107,5 stockholms enda dansgolv   MIG  hihi

Jag är så kär i den radio kanalen!

Av Maria - 11 februari 2010 11:06

Hade helt glömt bort att jag skulle tvätta idag kl 11-15.

Har massa filtar å shit som måste tvättas. Gick lös i garderoben och hittade

en klänning jag helt glömt att jag hade som blir perfekt till 50-tals festen.

Har skor till de ochså.

Hittade massa annat ochså som jag glömt att jag hade så idag får tiden gå till mina kläder och försöka få nån ordning i garderoben. De kommer bli så fint så!


Har precis vart ner med ett lass i tvättis så hinner nog titta på ett Satc avsnitt innan jag kör igång!

Av Maria - 11 februari 2010 10:06

En kris var vad jag startade morgonen med. Ett par skor till har gått sönder..  

Ska in till stan och hitta ett par nya. Tänker inte sluta leta förrns jag hittat nåt!

Spelar ingen roll om jag får gå hela dagen. Shoes, Here i come!


Den här veckan har jag legat en dag efter. I tisdags hade jag måndag och igår hade jag tisdag. Blev glad när jag vaknade och insåg att de verkligen va torsdag.

De betyder snaaaaart helg!


Nä  nu måste jag äta och sticka iväg!

Skriver när jag är hemma igen

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards