~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Maria - 3 februari 2010 16:54

Somnade till lite. Åhh vad skönt de va! Finns de nåt bättre än att sova en stund på eftermiddagen?  Lovely.

Vaknade och tittade ut. Tänkte att de va en väldans dimma och ligga nära fönstren. Öppnade balkongdörren och höll på att flyga ut. De är ju typ snö storm!

Blev nästan lite lessen. Inge mer snö nu..De räcker..


Iaf, har diskat undan lite. Ska sätta mig och läsa VR ordentlit nu och dricka teeeee.

Av Maria - 3 februari 2010 13:44

De här är nog världens längsta dag! Vill inte sitta still men ja Måste om de ska bli nåt drag i helgen. De är tur man har lite och titta på. Fick med mig House, Oskyldigt dömt, Varuhuset 2 säsonger och One three hill.

Sen fick jag ju filmer i julklapp så de finns ju att göra även om de inte är de roligaste tidsfördrivet.

ÅÅÅÅ vad jag vill ha lördag Nu.. Hade ju tänkt sola innan vi åker men jag sparar på mina fötter och låter bli..Buhu..


Satt och pillade lite med spotify och hittade massa skit bra låtar med Måns Zelmerlöw.  En som gått på repeat ett tag är denna:

Är detta en cover eller är de hans? Den är så galet bra iaf!

Mitt party humör började röra på sig.

Enjoy!

Av Maria - 3 februari 2010 09:13

 

Nyhet påväg till Scorett.

Så otroligt söt men då är de "hålet" som jag tycker är så galet fult men ja ska faktiskt ge dom en chans. Ska prova dom så fort dom kommer in.

Pris: 1199 kr


Såg även  detta armband som ja fastnade lite för, ochså från Scorett.

Pris: 169 kr

 

Av Maria - 3 februari 2010 07:09

Drömde i natt att jag bodde i New York. De lustiga var att nästan alla pratade svenska så de va inga språk problem.

Jag stosade runt och shoppade skor i alla dom stora märkena och hade skit snygga kläder plus en våning som inte var av denna värld!

Gissa om jag blev besviken när jag vaknade..

Ibland tycker jag att man borde kunna förflytta sig i drömmar och vakna på stället man är i drömmen.


Ska titta på sista Paradise Hotel avsnitten nu, kommer bli sjukt tråkigt nu när de är slut..

Jag hoppas de kommer en ny säsong om inte allt för länge!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards