~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Maria - 2 februari 2010 20:31

Ska ta min lilla dator och lägga mig i sängen och titta på Oskyldigt dömd.

En märklig sak är att jag inte tittat på de så värst mycke trots att min

älskling är med. (Mikael Persbrandt)

Såg några avsnitt men tyckte inte de va nån hit så nu ska ja ge de en ordentlig chans! De är så jobbit att pricka in tiderna när programmen går.

Något störande om man missat en halvtimme och nästa vecka missar man hela programmet. Jag hoppas de blir bättre när man kan koncentrera sig riktigt!


Ska  ta en snabb dusch och sen hoppsa i säng!


God natt sötnosar!  

Av Maria - 2 februari 2010 18:45

Hur har jag missat detta? Skrattade så tårarna rann på den korta stunden han berättade om Härnösand. Jösses


Av Maria - 2 februari 2010 17:18

Var till ams i morse. Tänkte att de är väl lika bra att anmäla sig som arbetssökande.

Tog 2 timmar innan jag fick träffa en handläggare. Blev nästan gråhårig.

Gick till Ica och handlade och stack sen hem. Surrade lite med Lasse på msn och vi kom fram till att vi ville njuta lite av solen så vi bestämde oss för en liten promenix.


När jag stog i hallen och tittade på mina små fina skor så såg jag en syn jag va redo att gråta lite för. Ett par stövlar jag haft riktigt länge finns inte mer..  

Klacken har på nåt vis gått sönder och de finns inget kvar.

Ringde mamma i panik och hade gråten i halsen. De kan tyckas lite töntigt men jag ÄLSKAR mina skor över allt annat! Skulle de börja brinna så är de dom jag tar med mig!

Skor är mitt kall i livet! Mamma sa att jag får åka till Skogskyrkogården och gräva ner dom med en rosa sten eller nåt. Kunde inte annat än börja skratta hihi


Iaf,


Vi gick i nästan 1,5 timme i Hammarby Sjöstad. Tog en sväng vid vattnet,

Mycket mysigt. Pratade lite om helgen och så. Bara 4 dagar kvar innan vi åker hihi!


När vi promenixat klart åkte vi till världens skönaste Maud och fikade.

Vi kände oss så duktiga så vi tyckte att ett wienerbröd kunde få slinka ner hihi ooops!

Fick se massa bilder från qx-galan hon va på igår. Riktigt kul att se måste jag säga.

Jag önskar att jag varit där..Hade vart riktigt kul!


Nu har jag skriv kramp så nu blir de middag, hörs little later!

Av Maria - 2 februari 2010 08:10

hör fåglar sjunga glatt god mogon, god morgon i köööööör!

Eller nåt sånt. De där me sång har aldrig varit min starka sida.

Är riktigt vass på låttexter men att sjunga dom, de låter jag nån annan göra haha

En låt som jag (hur nu de gått till) nynnat på här på morgon kvisten är

Caroline af ugglas - Snälla snälla. Jag gillar verkligen inte den låten men jag stog och trallade på när jag gjorde dagens första te kopp. Hugaligen!



Vaknade, hade glömt att tvätta bort sminket, gick på toa och såg en panda i spegeln.

Tror ni jag blev lite rädd? Man vaknade ju till iaf!


Dagens planer: Toka sig lite på msn med Lasse och planera helgen thihi, försöka gå på affären resten av dagen får vi ta som den kommer!


Puss puss


 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards