~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Maria - 8 februari 2010 21:15

Började med 1,5 timmes promenad kvart över 9 i morse. Bra där Maria. Tack tack!

Åkte sen hem och åt lunch, surrade med Stina på msn. Vi bestämde oss för en

Chai stund inne i stan. Vi kikade runt lite och satte oss på ett Waynes som blivit mitt nya favvis ställe. Man sitter en våning upp och har jätte bra utsikt över  allt ögongodis som sprang förbi på gatan nedanför. 

Dom lär ju fått putsa fönstren där vi suttit  

De blev en Chai och en färskpressad apelsinjuice för min del. Sååå gott!

Sen kikade vi lite på skor. Vad annars lixom!


Sen fick vi för oss att gå på systemet. En vinare fick följa med.

Vi drog till Hökarängen och började få i oss lite drinkar och diverse alkohol haltiga drycker. MUMMA! Ja, jag vet att de är måndag men jag bryr mig inte så värst mycke. De är inte som att de händer varje måndag direkt!

Vi lyssnade på massa super bra musik och pratade om tider som varit och tyckte vi lyckats väldigt bra som tagit oss ifrån Norrlandet. De är inget vi saknar direkt.


Nu är jag hemma iaf och ska hoppa in i duschen och sen glo på lite simpsons innan jag ska slå igen mina små gröna för kvällen.

I morrn blir de en sväng till på stan. Skriver mer om de imööra!


God Natt pussgurkor!

 

Av Maria - 8 februari 2010 10:58

Där vill jag bo! De är såå mysigt och fint. Tog en 1,5 timmes promenad och kikade runt där.

Solen sken och de var helt okej temperatur. Kunde gått länge till men vill inte springa runt så mycke me foten så den blir bra nångång.


22 Februari blir e lungtester igen. Blir mycket spännande och se vad som händer.

Ska även fixa lite recept på medeciner så man har så man klarar sig.


Nu blir de lunch sen vette fasen vad som händer.

Städa karnse..  

Av Maria - 8 februari 2010 09:19

Bilder från helgen finns på

Littlecandygirl.bilddagboken.se  Titta in!

 

Av Maria - 8 februari 2010 07:26

Kl 07.00 prick slog jag upp mina små gröna. Kunde inte somna om så jag blev less och klev upp.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Lasse fick jobb i fredags så han ser man inte röken av förrns ikväll. Vi brukar sitta och toka oss på msn hela dagarna, vi ses ju ochså såklart hihi  De blir  lite små tråkigt men jag hittar nog på nåt.

En promenad runy Hammarbysjöstad blir de iaf. De är ju så galet mysigt där!

Kan fortfarande inte träna me den här foten. Den är såå mycke bättre men jag tar de nätt och fint!




Nu blir de frulle. Fil med bananer GÖTT

Jag hatar egentligen bananer men i fil går dom ner

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards