~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 23:10

De måste ju vara en av dom bästa filmerna? Den är bra från början till slut och en riktigt het John Travolta  Åhhh!


Mår riktigt skit illa så ska ta mig en macka och se om de går över och kika i lite gamla Veckorevyn tidningar. Har ju en uppsjö av dessa underbara tidningar.

Love them!


Bara cirka 11 timmar kvar tills jag sitter i frisör stolen och blir ompysslad.

Inte långt! Ska på kicks sen efter de och köpa nagel lim så man ser ut som folk på händerna snart igen.


Well Well, vi hörs i morgon sötnosar!

Puss och kram och sov gott!

Av Maria - 22 februari 2010 19:49


Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me that you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back

Av Maria - 22 februari 2010 17:56

Är äntlgen klar! Har aldrig gjort en sån här stor städning i hela mitt liv.

Har vänt ut och in på hela lägenheten. Nya sängkläder, rensade garderober,

dammtorkat, damsuit, skurat golven, rensat kläder och massa mer.

Kan jag inte sova  natt är de nåt fel, är helt slut! Började runt 10 snåret  förmiddags.

Ska njuta av några One three hill avsnitt och invänta halv åtta hos mig.


De blir skönt att vakna i morgon när allt är rent och fint och veta att man ska bli ompysslad en del av förmiddagen. Awsome!

Av Maria - 22 februari 2010 11:35

Drog igång ett jätte städ projekt. Rev ut garderoberna, har mycke mer än kläder där inne. Nicklas ska komma och hämta lite grejjer han har här så jag drog fram allt som fanns i garderoberna för att se om de fanns nåt mer som va hans.

Hittade en del. Fick ju städat där inne iaf! Nu ska ju allt in igen.

Har hållit på i 2 timmar och sorterat och rensat.

Tog lite lunch paus nu så man får lite energi.


Nu kör jag vidare. Har nog några härliga timmars städning kvar! Tjohooo

Av Maria - 22 februari 2010 09:05

Chad Michael Murray. Håll i hatten!

Började titta på One three hill igår kväll. Har sett lite filmer och sånt med han men har väl aldrig riktigt "sett" han.

Inte nog med att serien är galet bra, han är ju så fruktansvärt SNYGG!

Kan inte slita mig från serien. Jag har blivit en liten serie nörd.

Har sett en del på sista tiden. Jag älskar serier hihi

 

Åhh 

 

Av Maria - 22 februari 2010 08:20

Hoppas dagen går fort! Vill att de ska vara i morgon kl 10. Ska ju klippa mig och allt de där då. Lovely!

Ska snart bege mig ut på en promenix. Gymkortet har gått ut men de är ju inte så långt kvar till pappi kommer och jag får mitt nya.

Då ska jag och Lasse köra järnet! han sak bli musklig och jag ska kunna andas bättre.

Ligger jag på rygg så blir de rätt jobbigt. Kan vakna ibland av att de är stopp och måste upp. Så irriterande när sängen är jätte  varm och skön.

Får nöja mig med promenader i backar och sånt tills vidare så man håller igång

andningen!


Nu-Frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards