~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Maria - 6 februari 2010 12:12

Håller på att packa för fullt. De blir 2 väskor + handväska. En väska för kläder och en för skorna. Fick inte ner skorna i samma väska som kläderna men de går endå. Helt okej.

Dock så, precis som vanligt så väger allt typ 100 kilo. Så as tungt. De är inte mycke däri så jag förstår inte vad som väger riktigt..

Tur man har 2 starka grabbar med sig hihi


Har precis fått i mig lite lunch. Vi tänkte åka runt 2-halv 3. Dom va lite små bakis efter igår haha

Jag har bara lite ångest..HUGA så man ställer till de!


Ikväll iaf, melodifestivalen hos en kille som heter André och lite förfest typ,

sen blir de utgång


Just nu bara took längtar jag tills jag får sätta mig på en spinning cykel.

Guud va kul de ska bli!


Ska göra mig iordning nu!


Ha en super trevlig lördag så hörs vi imorgon när jag kommer hem!

Puss och kram

Av Maria - 6 februari 2010 09:09

Eller iaf Västerås. Avresa lite senare idag. Jag vaknade alldeles för tidigt så jag ska nog ta en sväng till med John Blund.

Har provat kvällens outfit tillsammansa med skor och bling bling. Såå bra!


Nä, ja sover en stund till sen blir de upp och duscha.

Skriver innan jag åker!

Av Maria - 6 februari 2010 01:25

Åkte med Lars till Farsta idag runt 2-3 tiden. Han fick med sig 1 t-shirt, 1 skjorta, ett par jeans och hårfärg som jag fixade på han. Han är numera jätte blond och jätte fin hihi

Följde med han hem och lite senare blev de blev middag, fläskfilé, potatisklyftor och beasås. Såå gott!

Runt 20.00 snåret tro ja de va, så åkte vi till Marcus och hade lite små fest med han och Anton. Senare anslöt Herr Bardoun och nån kompis till han.

Jag, Uffe och Lasse drog sen vidare till Paradise där de var tv-inspelning för Daniel Alm. Även kallas "lill-Daniel".

Vet inte riktigt va de är för program men jag blev intervjuad och ja va verkligen inte nykter vid de tillfället. Minns inte riktigt vad jag sa så de kan bli spännande.

Jag hoppas de inte kommer med! Helt ärligt.

Ingen frisyr, dyng rak och allmänt förvirrad. Nä ursha!

Vi va inte på Paradise så länge. Man vill ju va pigg imöööra!

De blev en del dansande och pratande med folk man är lite små bekant med.

Riktigt kul va de iaf! Vi avslutade på Mc Donalds hihi


Ska snart slänga mig på kudden. Ska köra en sväng med Tigerbalsam på foten så inte den strejkar allt för mycke i morgon. Då ååååker viiii! Som jag längtar!

En kväll med dom bästa å massa fest + melodifestivalen. De kan inte bli annat än skit bra!


Jaja, nog med surr. Vi hörs i morgon innan jag drar!

Puss och Kram

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards