~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Maria - 15 februari 2010 16:58

  Kvällen ska spenderas med te och lite läsning  

Av Maria - 15 februari 2010 16:42

Jag känner lite "aaahhh hjälp" när man läser om vad (Inte alla, läs de noga!) när

många tjejer i min ålder skaffar hus, barn och fyller dagarna med städning och matlagning och bajsblöjjor. Är det de som gäller nu?

Visst de finns säkert dom som vill göra de tidigt.

Är barn, hus, bil och hund de nya "inne"?

De är absolut inget fel med att skaffa barn tidigt, de är inte de men ska man inte

passa på att vara ung medans man kan?

Jag menar, gå runt och hemmafrua hinner man nog göra så man lessnar.

Man är ju inte ung så länge lixom.

De är bara lite tankar jag har.

De är absolut inget illa menat mot dom som sitter med "mamma-pappa-barn" livet.


Anyway, jag tog mig ut på en liten promenix. Orkade inte sitta inne och uggla fast jag egentligen borde men nu blir de tigerbalsam och skvallertidningar!

Av Maria - 15 februari 2010 15:07

SENASTE

Personen du strulade med?: Guess who;)

Personen du kramade?: Lasse

Personen du tänkte på?: Lillsystra å lillbror, saknar..

Personen som du sov med?: Lasse:P
Personen du skrev med på msn?: Nån random äckel kille

Personen du var med?: Bero på hur man menar med "var med"

Djuret du köpte?: En hamster

Maten du åt?: Carbonara crush med sallad

Gången du spydde: Oj, de va länge sen de


KOMPISAR:

En kompis du saknar: De är inte bara en, de finns ett par stycken

En kompis du älskar riktigt mycket: Oj, svårt

Din bästa kompis: De är går inte att välja en, har 3 st som är riktigt nära, skulle

kännas lite taskit å välja en

En kompis du kommit nära: Lasse (vi typ efterlyser varann om vi inte ser varann på msn på nån timme:P )

RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover? Har den på ljudlös

Biter du på naglarna? NO!

Var du full senast du hade sex? Nopp

Har du kysst en polis? Inte vad jag vet

Har du någonting att dölja? Bara mina mörka ringar under ögonen:P

Kan du baka bröd? Med ett recept är de nog inga problem

Vet du hur man frostar av en frys?  De är väl bara öppna dörren eller ngt?


KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Nopp

Gillar du nån nu? Inte på "de" viset

Vem? ;)

Har du haft många förhållanden? 2 om man ska se dom seriösa

Vad har du på dig nu? Leggings, linne och ett par schysta knall rosa sockar


VEM

vem är i rummet med dig? Mina fina damråttor
vem fick du senast sms av?
Lasse tro ja

vem tänker du på nu? ingen :)

pratade du senast i telefon med? Lillbror=)

vems hus var du senast i? Hus va ett tag sen ja va i men ja va i Uffe och Lasse lägenhet i förrgår:P
vem önskar du var med dig nu? ;)

vem i din skola går dig mest på nerverna?  Går inte i skolan


VAR

var går du i skolan? - De va ett tag sen ja gick i skolan

var är din telefon? -brevid datorn till vänster

var är din mamma? - Ingen aning, kan inte se 40 min bort:P

var sover du? - I min säng?

var handlar du mest? -  Gina Tricot

var fick du tag i tröjan du har på dig nu? På Gina:P

vart åkte du senast bil?  Från hökarängen och hem till mig

var i ditt rum är du? har inget "rum" har en lägenhet och nu befinner jag mig i vardagsrummet


VAD

vad åt du senast? Carbonara crush med sallad

vad är det för färg på dina byxor? Svarta

vad är den närmaste saken som är blå? En reklam grejj som låg i en dvd
vad gillar du mest med skolan? kommer inte ihåg va jag gillade
vad har du på fötterna? Knallrosa strumpor

vad är din favoritfärg? Rosa och numera Lila

vilken film såg du senast? Another gay movie

vad hör du just nu? Taio Cruz - break your heart


HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng? jajamen:P
hånglat på en bio?
hehe ja:P

hånglat i skogen? ja ha ju bott i skogen så typ ja hehe

tyckt att din kusin är het? Har inte träffat nån kusin på 7 år så ja vet inte riktigt

kört över hastighetsgränsen? mjaa
målat om ditt rum
? näe

dansat framför en spegel? De gör ja så fort jag står där:P

dumpat någon? yes

stulit pengar från en kompis? näe, de är väl lite taskigt?

hoppat in i en bil med folk du just träffat? de tro ja inte
varit i slagsmål? de närmsta slagsmål jag kommit är när jag bråkar med håret och de inte ligger som jag vill

smugit ur ditt hus? Näe

haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo

hånglat med en främling? yes

älskar eller saknar någon nu? Saknar nån gör ja

NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS

någon som förstår dig: Mammi

vem var hemma hos dig senast: Anton och Marcus tro ja

har du några kärleksproblem: Inte just nu, såå skönt!

har du käkat något idag: japp

har du pratat med ngn idag: Japp

har du gråtit idag: nej

har du skrattat idag: aa=)


DAGENS:
Dagens outfit: Leggings, linne och grå kofta från Gina

Dagens låt: Lazee - My Hero
Dagens dusch: Jag badade iställe

Dagens frisyr: skatbo med hårspray

Dagens smink: Concealer, foundation, puder, mascara och eyeliner

Dagens vill ha: en stooor Chai

Dagens drog: True blood

Dagens finaste: ett par super snygga heels från have2have

Dagens måste: Har inga måsten
Dagens dricka: Söder te=)

Av Maria - 15 februari 2010 13:18

Mando Diao - Gloria

Hur bra är inte den?

Im in love  

Av Maria - 15 februari 2010 13:00

Envis som man är så låter jag inte min onda fot komma ivägen när jag ska göra nåt.

Har ju karnse inte varit så snäll mot den. Heels, shopping och festande = Mycke gående.

Visst i rätt skor är de inga problem men idag tog jag ett par låga(kan bara gå i skor med klack utan att de gör ont) och då sa foten ifrån. Ordentligt!

Blev lite less men de är väl lika bra man försöker sitta still och inte göra så mycke i nån dag och se vad som händer. Har ju inte suttit still nånting förutom när jag sover..


Var in till stan en sväng. Gick från Skanstull så de blev en rätt bra promenad.

Väldigt skönt väder att gå i.

Köpte badskum och ljus på In & Finn och massa mat så nu behöver inte råttorna

gråta i skafferiet längre.


Håller nu på att frysa ihjäl så ska hoppa i badet en sväng och titta på Oskyldigt dömd!


Av Maria - 15 februari 2010 08:21

Ska få nya skor när pappi kommer ner. Tittade på dessa förra året men jag tyckte dom va så fula men de har ändrat sig.

Man får så små fötter i dom skorna. Sen är dom väldigt söta på ochså!

Dom är rätt låga så man kan ha dom utan problem på en shopping runda.

Info finns under bilderna

   

Pris: 299 Kr

Klackhöjd: 8 cm

Vart: Din Sko

Av Maria - 15 februari 2010 07:26

God morgon sötnosar!


Håller på att dricka dagens första te kopp. De blir inge träning nu heller..

Blir galen! Ska ta en lång promenad när jag vaknat till så man rör sig lite iaf.

Går ju inte att bara sitta heller. De blir ju så väldigt långa dagar då.


Ska köpa massa bär och sånt idag och göra smooties. Har blivit tokig i sånt.

De är ju så gott!


Kom ihåg: Säg ja till grejjer du inte är säker på att du klarar av.

Utom att hoppa bungy jump utan rep.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards