~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Maria - 10 februari 2010 21:52

Åkte med Marcus och Anton till stan och kikade lite. Köpte ingenting.

Vi knallade runt på Nk och tittade på mkt fina kläder med mkt fina prislappar.

Fastnade på parfym avdelningen, hittade en parfym som jag blev jätte kär i.

DNKY, en ljus rosa typ. Luktade såååå gott! Vi tokade oss som vanligt så

folk tittade ju en del men de gör inte mig nåt. I like uppmärksamhet   

Åkte med dom hem och käkade spaghetti och köttfärssås och en

semla till efterrätt. Världens äckligaste bakverk.

Jag va bara tvungen att äta en för att se om dom va lika äckliga som jag mindes och de va så! De va min första semla på 4 år och de kommer inte bli nån

dom närmsta 50 åren. URSH!  De är vad jag tycker iaf.


Jo, min fundering är såhär:

Varje gång jag ska göra nåt, fest eller liknande så måste jag hitta en ny outfit.

Fast garderoben är proppfull med kläder till nästan alla möjliga tillställningar så bara måååste jag ha nått nytt.

Varför är man så?

De ska helst vara nya skor, kläder och nåt nytt smink.

Oftast blir de bara kläder. Nån som känner igen sig?

Jag tror jag ska ta en dag och kika igenom allt jag har.

De lär nog dyka upp lite godbitar man glömt att man hade i gömmorna!


Globen är riktigt tjusig ikväll, byter färg lite då och då men de är väl för de är

GE-galan eller va de var för nåt.


God natt alla gulltussar!

Av Maria - 10 februari 2010 16:17

Fick med mig ett linne hem från Gina tricot idag. Nåt värre blev de inte men än är inte dagen slut. Marcus ringde och frågade om jag ville hänga med han och Anton in till stan. Klart jag kan de. Stan är ju mitt andra hem  

Karnse får med mig nåt mer den här svängen.

Runt 5 tiden bär de iväg, ska klämma i mig en hårdbröds macka med aromat.

Hur gott är inte de? De är min nya diet haha Närå men de är galet gott iaf!


Höres senare sötnosar

Har en liten fundering angående tjejer och kläder som jag ska skriva sen.

Lite kul för de stämmer alltid in på mig iaf!

Av Maria - 10 februari 2010 08:59

Vaknade pigg och utvilad. Ska på Beyond idag och kika på kläder till nästa helg.

Ska på en fest med 50-tals tema. Har skor men de är bara kläder som fattas.

Helst vill ja ha en snygg röd klänning men vi får se vad jag kan fiska fram.

Dom har ju så galet coola grejjer där!


Tänkte vara lite hurtig ochså och promenera in. Med lite tur så kan jag äntligen gå och träna i morgon. Har äntligen slutat göra ont i foten. Yeiiii!


Vi hörs när jag kommer hem igen!

Ha en bra dag Puss och kram!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards