~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maria - 31 augusti 2010 19:00

Fick gå hem kl 17 idag. Jobbade så fort så allt blev klart. Va lite seg på slutet men de gick bra :)

Nu inväntas de mat. Tortellini med tomat och mozarella + sallad med fetaost.

Mumma =)

I morgon ska jag njuta av en sovmorgon! Har varit lite mycke sista tiden så nu ska de bli skönt :D

Längtar lite till torsdag, är ledig i morrn..


Ska käka nu och och sen glida ner i soffan och invänta Rema rama rolf och Fångarna på Fortet!


Köte nya skor i lördags som ja ska visa imöra :)

Av Maria - 30 augusti 2010 21:22

Började jobba kl 10. Drog igång direkt sen mitt i allt kommer en tjej och säger att jag kan ta lunch. Då va klockan helt plötsligt 15. Tappade hakan lite då.

Lunchade med en annan tjej till 16 och körde sen vidare.

Efter en liten stund så kommer en och säger att vi ska gå hem.

Klockan va 19. Förstår ingenting av vart tiden tog vägen!

De är lite läskigt när de drar iväg så pass fort.

Men de är väl så de ska vara, har man kul och trivs  på jobbet går tiden fort  


Kom hem runt halv 8, svidade om och drog ut på en promenix.

Ramlade ner i soffan när jag kom hem igen med ett äpple.

Ska sikta in mig på sängen snart.  Är lite små seg nu!

Av Maria - 30 augusti 2010 14:00

Vart inte så många men här är några!

                               

Av Maria - 30 augusti 2010 08:01

Efter den underbara helgen kom måndagen. Inga problem iofs för ja ska jobba:D

Natten har varit jätte kepig. Jag har drömt skit mycke och natten va jätte lång.

Vaknade till några gånger och trodde jag sovit i flera timmar fast de bara gått 45-60 min.


Bilder från igår kommer under dagen!

Ska masa mig upp och dusha och leta nå vettigt att ha på mig.

Min fantastiska mamma hade fyllt kylen åt mig igår så nu ska ja leta nåt gott å äta :)  Sen hade hon köpt en låda färdig mat så jag slapp stå och börja laga mat igår.

Va så took trött. Somnade runt 9 på kvällen :P

Hon är bra min mamma  

Av Maria - 29 augusti 2010 17:18

Har varit med om den Galnaste natten EVER!

Uffe och Daniel Alm hade ordnat med en hemlig resa.

Dom slog ihop sina födelsedagar 20+50 och gjorde en 70-års fest.


Igår samlades vi utanför centralen och inväntade en buss som skulle plocka upp oss, 39 personer tror jag de var och börja resan mot det hemliga målet.

Vi stannade till efter en kort stund och gick ut ur bussen och fick lite bubbel

för att sedan åka vidare.

Målet var Birka paradise!


Vi klev på båten, in i hytten och piffa till sig och sen starta kvällen!

Välkommstdrink som bestod av bubbel, först ut. Yummi;)

Sen vart de lite häng innan middagen som var så otroligt god!

3 rätters. Rostbiff först, sen oxfilé  och nåt jag inte vet vad de heter till efterrätt.

Så galet underbart gott!


Sen drog festen igång! Förfest i en hytt med massa sköna personer och en hel del alkohol!

Runda under fötterna styr vi stegen mot dansgolvet där vi körde all night long!

Drinkarna flödade, torra halsar är ju inte trevligt   , vi dansade och sjöng och träffade massa grymma människor.

Jag kan inte beskriva med ord hur underbart rolig dne här kryssningen har varit!


Klev upp halv 9 i morse fortfarande full och lite vimmsig efter att ha kommit i säng halv 5 på morgonen. Åt frukost och sen satt vi ute på däck, shoppade i taxfreen och hade de mysigt!


Nu ska jag packa upp :)

Bilder kommer sen

Av Maria - 27 augusti 2010 22:49

Oskar Linnros, åhh!

Dissade han först för trodde de va bara blä musik men började sen lyssna mer och mer och nu kan jag inte sluta!

Hjälp vad han är underbart bra!

http://www.youtube.com/watch?v=lJaFgeLTYgY    

Av Maria - 27 augusti 2010 19:41

Kikade runt lite på Have2have.se och hittade dessa.

Vad tycks?


Armband 198 kr

 


Rosa pumps

Pris: 498 kr

Klackhöjd: 14 cm

Platå: 3,5

 


Svart/beiga pumps

Pris: 498 kr

Klackhöjd: 13 cm

Platå: 3 cm

       

Av Maria - 27 augusti 2010 18:21

Äntligen hemma! Hade iofs kunnat jobba hela kvällen. Då trivs man bra, när man nästa inte vill gå hem ;)

Nu är de helg och om några timmar ramlar familjen in.

Tänkte sätta igång lite musik. De blir Oskar Linnros på högsta volym ta och städa.



I morrn blire nog stan en sväng med mammi innan jag ska vidare på "Hemlig Resa". Kommer hem söndag kväll. Blir galet spännande ;)


Anyway, städa var de!  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards