~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maria - 1 augusti 2010 11:51

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen. Finns inte nåt bra ord.

Den va sjukt underbart galet rolig!

Dagen började med Pride paraden. Mötte upp Filip, Daniel mfl vid Djurgårdsbron.

Stog längstfram vid vägen så fick en del bra kort.

På gatan rakt över stog Simon & Tomas. Så söta!

För den som inte vet vilka de är så är de 2 killar som har ett program som heter

"Sveriges fulaste hem", bland annat. Har kunna setts på tv3.


Babsan gled förbi i en egen liten vagn, Frisör-Bobby och Natasha Peyre stog på Zippers flak, Pekka Heino på Qx vagnen, Mona Sahlin traskade förbi en vagn men kommer inte ihåg vilken, även Gudrun Schyman kunde man skymta bland allt folk.

Va took mycke folk både i paraden och brevid på gatorna.

När Qx vagn kom sist så gick jag och Filip med den in till slut stationen.

Tog cirka 20 min typ.

Va riktigt kul att gå med och sjunga och dansa  


Bilder kommer upp alldeles strax =)


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards