~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Maria - 5 augusti 2010 19:54

De va längesen jag la upp skor här. Har suttit och kikat lite på Din sko´s hemsida och hittade 2 st (egentligen hitta ja runt 15 skor jag ville ha men valde ut 2 st)

som jag tänkte visa. Vill så gärna ha!


De enda som är lite synd är klacken på den svarta..Den är lite små ful men


ska gå in och kika på den. Kan ju se annorlunda ut IRL :)

vad tycks?



 

Av Maria - 5 augusti 2010 17:44

Man blir ju så glad när soolen är framme. Idag har de varit lagom varmt och skönt:)

Ska äta lite nu och sen in i dushen.


Har haft de skit knepigt med andningen idag. Bläää

Ska ringa sös i morgon och fixa en tid.

Måste byta medecin. Har ju haft bricanyl förrut men ha andvänt en annan

som inte funkar lika bra. Den börjar inte verka direkt utan man kan få puffa 3-4 gånger och när man har svårt att andas vill man ju gärna få luft direkt

så ska byta till de gamla. 

Sen när vädret är som de är, regn ena dan och sol andra så blir de lite knepig luft..


Well well  äta var de!

Av Maria - 5 augusti 2010 09:36

Idag står de tvättning på schemat. Blev inget igår. De va ett under att de fanns tid idag. I normala fall brukar man kunna få vänta 1-2 veckor på nästa tid så nu är jag gladis:D

11-15 har jag de jag gör :P


Nu blir de havregrynsgröt med äpplemoooos    Yummy  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards