~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Maria - 7 augusti 2010 20:58

Jag älskar skorna på Have2have.se

Har kollat lite på deras nyheter.

Ska beställa så fort jag får råd. Problemet är ju bara vilka man ska välja.

Har hittat några godingar här:


Rosa pumps med platå. (Finns även i svart och beige)

14 cm Klack och 4 cm platå. Pris: 498 kr


Lila pumps med täckt platå. (Finns även i svart)

11,5 cm klack och 2 cm platå. Pris: 498 kr


  Vad tycks?

Av Maria - 7 augusti 2010 17:22

Har snart en hel flod utanför huset. De är rätt mysigt med regn.

Ska endå ingenstans idag. Är inte ofta jag skriver så en lördag men med den här mensvärken och illamåendet så blir de soffan.

Går ju inte å äta heller..Blää


Ska njuta av världens underbaraste film Satc ;) hihi

Blir aldrig less, förstår inte. Kan typ hela filmen utantill och vet vad som kommer hända men endå blir jag lika lessen varje gång Carrie står i sin fina klänning och ska gifta sig och Mr Big inte kommer.

Gråter floder varje gång!

De är mycke annat i filmen man blir både glad och lessen av.

Den är underbar!    


Sen är de rätt mysigt och ligga och kolla på film och hör regnet utanför ;)

Av Maria - 7 augusti 2010 12:44

Mensvärk måste ju va de mest onödiga som finns. Nog för att man ska betala för tamponger och bindor för att inte gå runt och se ut som man blivit mördad och går igen , skiten ska göra ont ochså.

Ligger och mår skit illa för de gör såå gris ont i magen.

Alvedon och ipren kan ta sig nånstans. De får bli lite te, mitt täcke och

min fiina rosa Satc box. Den piggar alltid upp :)


Off to New york!

Av Maria - 7 augusti 2010 09:14

Vaknade för en stund sen. Satte mig vid tv:n och äter frukost och kollar på nyhetsmorgon. Har aldrig kollat på de :P

Har ju bara 1:an och 4:an och ibland 2:an så de känder som att 4:an

fick bli kanalen för morgonen.

Rätt intressant faktiskt!


Dagens frukost består av fil, en skvätt verum hälofil med smak av blåbär och svartvinbär som jag hade kvar, lite hallopn och blåbär jag hade i frysen och en kiwi =) Heeeelt okej ;)


Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Får se :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards