~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Maria - 13 augusti 2010 16:11

Har dragit på mig kockmössan riktigt ordentligt nu!

På nästan 1,5 år har jag aldrig andvänt ugnen. De är en gasugn och lite små creepy men nu ska jag prova. Har satt in en form lasagne och väntar nu med spänning på resultatet!

Gjorde mycke lasagne och pajjer förrut när jag bodde i S-vall.


Blev lite mer shopping idag. Här kommer lite bilder.

 Fick inte ut alla ur kameran på de vi handlat men ska se om de går sen :)

Klicka på bilderna för att få dom större!


Från HM Home (ska köpa dushdrapperi, kuddar m.m ochså:)  :

Små Handdukar            Badrumsmatta                       Kökshanddukar


   

Stort badlakan


Grejjer från lite olika affärer:

Böcker från åhlens,

en ny burk till min samling från Mique,

Martini glas med prickar från Theodores Home,

Badbomber från Lush,

Örhängen från guldfynd

         

Av Maria - 13 augusti 2010 09:12

Ska man hålla i hatten idag? Med min tur så lär de ju hända nå knepigt.


Pappi åker hem idag    Syrran bli ju iofs kvar till måndag :)

Ska in till stan lite senare, pappa åker halv 3. Då åker jag och syrran hem och käkar lite och sen drar vi till stan igen. Ska till kungsträdgården och kolla på

en jobbarkompis till mig som ska uppträda sen vart de en kille som syrran tyckte va bra som är där ikväll.

Blir nog skojjsigt :)

De är full ös fram till måndag.


Lördag: Cosmonova, stan, THE VOICE konserten :D och jag ska på 50-års fest på kvällen.

Söndag: Skärholmen och New yorker, gröna lund:D

Måndag: Hemfärd för syster yster :(

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards