~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Maria - 4 augusti 2010 19:30

De finns en grejj som jag inte tycke är så vackert.

Om man har bröst, platta, skit långa som hänger ner till naveln och dinglar

och INGEN Bh, de tycker inte jag är så tok fint lixom.

Såg en på tunnelbanan hem nu som hade de och man såg 2 stora bröstvårtor som kikade ner mot knäna och såg lite ledsna ut  igenom tröjjan. *Hjälp*

Inge illa menat men de är ju inte så där jätte charmigt direkt..

Jag ska alltid ha Bh även om jag får ta en packe silvertejp och vira runt när jag blir gammal för att hålla styr på pattarna ;)


Spinningen gick kalas bra. Took bra musik.

Tex. Stromae - Alors on Dance, Kelly Rowland - Commander,

Beds are burning och lite andra både nya och gamla låtar med ett väldans bra drag i. Trampade för glatta livet så nu tänker jag inte röra mig en meter till!


En dusch, en tallrik fil, en mandarin, en kopp te och nya Veckorevyn får bli avslut på denna Onsdag!

  

Av Maria - 4 augusti 2010 13:06

Har varit på stan en sväng. Hittade en jacka jag vill ha och massa små grejjer på HM home. Ska köpa de nästa vecka när pappi kommer. Bara 6 dagar kvar:D

Och bara 10 dagar kvar till The voice  


Ska svänga ihop nåt att käka nu sen blir de spinning kl 18.00

Wiiiiiiie :D

Av Maria - 4 augusti 2010 08:15

Den här natten ha inte varit rolig. Vaknade en gång i timmen och hade fruktansvärt ont i magen. Har de fortfarande..

Ska försöka äta men har ingen matlust alls.

De gör ondare att sitta så ska lägga mig och se på film..

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards