~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Maria - 2 augusti 2010 20:01

Eller har gjort iaf.

De blev ett litet mini-spa förrut. Hårinapackning, ansiktsmask och lite små grejjer från Lush. Väldans skönt!


Ligger och kollar på Twilight nu. Va längesen jag såg första filmen.

Den är ju sååååååå bra!

Jag älskar dom filmerna! 

Dom och Satc skulle jag aldrig kunna vara utan. Åhh


"Hold on tight spidermonkey"

Av Maria - 2 augusti 2010 14:44

Har varit iväg och tränat lite. Mycket skönt!

Blev tagen för personal:P Dom har röda t-shirts på sig och de jag har ochså.

Fast på min står de Diesel med stor vit text och på deras "Eriksdalsbadet" typ.

De kom fram 4 stycken och frågade om öppettide och lite annat.

Får karnse byta färg på tröjjan:P


Nu ska jag baaaada! Har lite små grejjer från Lush som jag tänkte använda:)

Av Maria - 2 augusti 2010 09:29

Vad vore livet utan te? De finns inge bättre än en jätte stor kopp med

Lemon te, honung och mjölk       Då blir jag gladis  


Nu måste jag springa och göra en kopp och sen försöka sova lite till.

Halsen är helt okej idag:D Bara huvet som gör lite ont.

Är glad nu att jag stannade hemma igår:D

*Bra Maria*

Tack tack!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards