~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Maria - 8 augusti 2010 20:42

Finns de nåt skönare än att gå och lägga sig när de är renbäddat och nystädat?

De känns ju så sjukt bra när man städat och de luktar gott och är rent och fint    


När jag var i Göteborg vad jag in på en butik som heter Papeterie.

Här är deras sida  http://www.papeterie.nu/

Dom har så mycket roliga grejjer. Ville ha en av varje sak!

Blev lite kär i deras askar. Så fina!

Breakfast at Tiffanys och La Femme fastnade jag för :)

En sån där liten mys butik.

Vill dit igen!

Köpte inte så mycke men de detta:


En gullig nyckelring

 

Super söta näsdukar

 

En låda med skor på ;)

  Sen måste jag bara visa ett av mina bästa köp. Har ju sagt ett tag att jag letat

en parfym och hittade äntligen en på NK i Sthlm.

Denna:

 

Christian Lacroix. Älskar!

Av Maria - 8 augusti 2010 15:18

Har på 4 timmar städat köket, sovplacet, toa, hallen och gjort lunch tills i morrn.

Garderoberna känns som ett projekt som aldrig kommer ta slut.

Får se om jag vågar mig på dom. Skulle ju behövas dock..


Nu blir de lite mat paus!

Av Maria - 8 augusti 2010 11:47

En av mina "städlåtar" som är så galet bra!

http://www.youtube.com/watch?v=VUjdiDeJ0xg

Taio Cruz - Dymanite

Av Maria - 8 augusti 2010 10:49

Den här veckan har varit lite knepig. De känns som att hela veckan flöt ihop och blev en enda stor dag som gick took fort!

Vet inte hur jag ska förklara riktigt men shit va snabbt de har gått.

Och nästa vecka lär ju gå ännu fortare.


Jobba på måndag 10-19, Guess who is happy   

Ner på stan och prova kläder på tisdag.

Pappa kommer på onsdag, shopping. (skrev fel dag förrut)

Syrran kommer på torsdag. Skansen och nåt museéum

Fredag, pappa åker hem. Ung 08 i kungsan, ska dit med syster yster.

Lördag, Cosmonova och THE VOICE   

Söndag, shopping och myskväll med syster som åker hem på måndag


Idag blir de STOR städning. Ska riva ut garderober och massa sånt så de kommer finnas att göra all day long :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards