~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Maria - 17 augusti 2010 19:10

De är typ en patiens jag sitter och bråkar med. Har lyckats lösa den 2 gånger.

Skit svår! Googla på den så får ni fram va de är för nåt. Rätt bra tidsfördriv.

Sen finns de ju många idioter IRL ochså. De märks ju lite nu och då tycker jag!


Blir inte uppe så länge ikväll. Ska upp tidigt i morgon. Måste åka 08.00 hemifrån för att hinna till Danderyd i tid.


 

Av Maria - 17 augusti 2010 15:13

I morgon ska jag spendera förmiddagen på Danderyds sjukhus.

Provtagning och undersökning ang operation.

Slemhinnor och massa annat i näsan och halsen ska kollas.
Ska bli lite spännande ochså samtidigt.


Torsdag och fredag är de jobb dax igen. Så galet skönt :D

Ledig helgen och jobb hela nästa vecka, Me LIKE  


Ska klura fram nån spännande middag nu. Så enkelt de går :P

Av Maria - 17 augusti 2010 12:12

Jag gillar verkligen Inte Miley Cyrus, men den här låten  tycker jag är för bra!

If you try to hold me back i might explode

Av Maria - 17 augusti 2010 11:49

Har precis varit på gymmet och pysslat på lite. Väldigt skönt i de här gråa och regniga vädret =)

Nu funderar jag på att bada. Har ju samlat på mig lite badbomber från Lush.


Hittade en sida för nån dag sen som har funnits ett tag och de finns en tidning ochså.

Body.se  Fanns väldigt mycke kul om träning och sånt där :)


Nu blir de nåt i magen :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards