~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Maria - 10 augusti 2010 19:48

Har inte lyssnat så mycke på han men tänkte ge han en chans.

Är väldans glad att jag gjorde detta. Asså hej och hå!

Han är ju så galet tok bra! Hur kan jag inte ha lyssnar förrns nu...

Galet!

"Kom änglar" har gått flitigt idag. Så fin text!

Låten hittar ni http://www.youtube.com/watch?v=4mCTIFt6am8


Pratade med pappi. I morgon ska vi köpa min jacka :D:D

Han kommer in halv 10 så vi gör de innan vi åker till mig och lämnar hans packning sen blir de skansen :)


Nu blir de baaad!



Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann

Av Maria - 10 augusti 2010 18:08

Så fort jag försökt skriva ett inlägg idag så har mitt internet lagt ner.

Är väl inte meningen att jag ska skriva nåt idag :P


I morse kom hon som har min lägenhet hit.

Hämtade lite grejjer och så. Mest grejjer i köket. Fick hela skafferiet tomt (utom min mat) med massa saker som stog där så de va skönt.

Sen lämnade hon kastruller å allt sånt =)

Jag drog in till stan medans hon och hennes danska kille grejjade här.

Han va väldans trevlig. Han sa att han pratade rätt svår danska men jag förstog allt han sa:D 

Fick lite beröm får nogra ord jag sa. Bra uttal tyckte han :)


Har hittat en jacka jag vill ha på HM. Med lite tur så finns den kvar i morrn.

Va as lång kö så orkade inte vänta för att lägga undan den.


Bara 14 timmar kvar tills pappi kommer :D Wiiie!


Nu blir de en promenix!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards