~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 31 augusti 2009 20:10

Snabb update!


De blev en promenad på kvällskvisten.  I 1 timme och cirka 15 min va jag ute och snurrade.

De är så mysigt å gå runt här på kvällarna. Älskar de!

Finns så mycke ställen man bara kan gå runt och kika på.


Vid slutet på promisen började de små dugga. Rätt skönt iofs för ja va något varm men hann hem innan ja blev för blöt. Vill inte gå och bli sjuk

som några har haft oturen att bli..


De vart även läsar rekord den här månaden vilket är sååå roligt!

Trodde aldrig att de va så pass många som läste.

Blev riktigt glad och jag hoppas ni fortsätter hänga med!


Nu blir de nudlar (lyxigt kallas de) och lite tv tittande!

 

Av Maria - 31 augusti 2009 16:03

Åkte in till stan en snabbis för att kika på några skor. Dom fick tyvärr inte följa me hem..Jag hoppas dom är kvar tills pappa kommer ner. Får dom då! weiii


Har fixat i köket nästan hela dagen. De satt en skit ful rullgardins liknande historia i fönsret som nu är borta och ersatt med en vit gardin som sitter snett uppsatt med vit spets.  De finns inga gardin stänger så ja funderade på hur ja skulle få upp gardinen.

Med ståltråd och nåt repliknande så hamnade allt på plats.

Lite kreativ måste man vara ibland!

Satte även dit en lampa och blommor. Blev rätt nöjd.

Hela köker blev ljusare och känns lite större och sen ser man ut. 

Vilket inte är helt fel de heller.


Piffade även till lite i vardagsrummet men de ska bli mer fixat där fram över.

Ekomomin tillåter inte så stora utsväningar nu.


Nu ska ja lägga mig på sofflocket och läsa Solo och dricka te!

Av Maria - 31 augusti 2009 10:00

Jag skulle kunna göra nästas vad som helst för ett par louboutin.

Helt fantastiska skor!

Av Maria - 31 augusti 2009 08:43

Den här skon tycker jag är rätt häftig.

Bra färg och snygga detaljer


Pris: 399 kr

Klackhöjd: 11 cm

Skafthöjd:

Skaftvidd: 

Vart finns den?: Din Sko


Av Maria - 31 augusti 2009 08:32

Igår kväll kom Thim hit. Vi kikade på Gangster. Den är ju såå bra.

Lite knepig men bra. Persbrandt är ju med så de gör ju hela filmen hihi

Ska även se nya beck på bio i veckan. LÄNGTAR!

Kommer bli skit bra. Har sett trailern till den och den verka vara riktigt bra!


 Nu äre bara 20 dagar kvar tills pappa kommer ner. Ska bli så roligt.

Ska bli kul att få uppdatera garderoben med mysiga höstkläder då.

Längtar!

Idag blir de en promenad sen vet ja inte alls vad som händer.

Lite spännande på ett vis.

Ska hoppa in i dushen nu!


Dagens låt: Dead by april - I made it

Av Maria - 30 augusti 2009 17:18

När jag vaknade till så tog jag täcket och la mig  i soffan med en tallrik gröt som sällskap och glodde på nåt värdelöst program tills ja somnade.

Har sovit i stort sett hela dagen. Går man och lägger sig kvar över 6 på morgonen så är man iofs inte uppe kl 10 och är på G.

Inte jag iaf!

Har bara vart upp och fixat bilderna från igår och sen masade jag mig ut och gick till Chili pizza och köpte världens godaste

pasta med skinksås.

Den fick bli mitt sällskap i soffan medans jag kilade på Leilas program.


De är inte så mycke kvar av dagen nu så ja ska spendera resten i soffan med nån film och bara slappa vidare.


Ha en bra söndag kväll!


Dagens låt: Dead by april - Sorry for everything

Av Maria - 30 augusti 2009 15:46

Igår var de alltså lasses 25-års fest. Kom dit runt 8.
Då vart de bål och snittar och lite annat tilltugg. Surrade med massa roliga människor och de dracks och hades så kul!

Sen efter ett tag blev de tårta och sång för födelsedagsbarnet och fortsatt mingel.

När man blivigt lite varm i kläderna fick man ju upp danslusten.

De dansades och sjöng till 5 snåret på morgonen. 

Sen vart de lite drag när "Tina Turner"  kom förbi.


Bilder finns på littlecandygirl.bilddagboken.se


Nu måste jag äta något.

Gick och la mig 06:15 i morse och har sovit hela dagen så man va lite hungrig när man vaknade hihi


Läs även: innerstadsliv.se

2 mysiga grabbars vardag om allt från fester till mode och arbete!

Av Maria - 29 augusti 2009 14:30

Tanken var att jag skulle åka till skärholmen men så blev icke fallet.

knallade runt på stan och neråt stureplans håller.

Där går jag förbi ett slyltfönster som  fick mig att stanna och tappa hakan lite.

De va bara sååååå fina klänningar. Asså de går inte att förklara här hur de va.

Dock såg de lite dyrt ut och de va packat med folk där inne så ja orkade inte gå in men ska lätt dit till veckan.


De va "fin klänningar". Lite nobelmiddag stuk fast endå inte. Vet inte hur jag ska förklara Om jag inte är helt ute och cyklar så hete butiken Laura.

Var så inne i allt som fanns och titta på så tänkte inte så noga på namnet.


Gick sen in på NK. Där hade dom byggt upp nåt som liknade en catwalk

och längst ut satt en tjej och blev sminkad av en super duktig tjej.


Ikväll är de 25-års fest. Lars fyllde år i veckan så ikväll ska de firas.

Självklart kommer bilder på bdb i morgon.


Nu ska jag äta och fixa lite!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards