~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Maria - 22 augusti 2009 17:31

Slog upp ögonen runt 10 snåret men kände att de va liiite tidigt så flyttade mig till soffan och tv:n och låg där till rint 2 tiden då ja blev riktigt sugen på mjölk men de fanns ingen så fick knalla till ica och inhandla lite amå grejjs.


Sen drog jag och Nicklas in till stan och mötte Stina och gick till kungshallen och käkade. Älskar kungshallen. Så mysigt och massa olika matställen.

Efter lite vandrande på stan åkte vi hem.

Är så sjukt seg idag av nån knepig anledning.

Ska inte göra nåt alls ikväll. Ska eventuellt hitta på nå me Thim  så vi får se va som händer!


Ska dusha nu iaf!


Lite seg idag

Av Maria - 22 augusti 2009 10:12

FIck nåt hurtigt ryck igår när ja kom hem från sickla och va ut på en powerwalk. Riktigt skönt va de. Me lite tur och de slutar regna idag så bli de en sväng senare. 


När jag hade kommit hem igår låg ja på soffan och glodde på tv.

Då ringde Marcus och undra va ja gjorde. Han tittade in en sväng på lite te

och frågade om ja ville följa me till Djurö och köra dit 3 st.

Visst ja hade inge annat för mig så hängde med.
De ligger ute i skärgården ca 4 mil om stan. Huuur mysigt som helst.

Fanns allt från små gulliga stugor till feta palats typ.

Vi åkte dit runt halv 6 tiden. tog cirka 1 timme med köerna att åka.

På hemvägen gick de fortare, då va de mindre folk på vägarna.

Runt 7 snåret. 


Sen åkte jag till Tomas och Stina. Va så länge sen man såg till dom så vi käkade och surrade lite och sen rörde ja mig hemmåt.

När jag kommit hem ringer Nicklas och säger att han, Hasse och Crille

sitter på kina restaurangen vi har i samma hus och frågar om jag kan kommer dit.  Absolut. Jag styr stegen ner dit och dricker cider och surrar lite me dom. 

Hasse och Crille åker bort idag så va kul att träffa dom innan dom drog iväg.

Krakow (stavning?) ska dom till i Polen om ja inte minns fel.


Vad som händer idag återstår att se. De ÖS regnar


Ha en mysig lördag!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards