~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria - 4 augusti 2009 10:07

Igår när Nicklas och jag vaknat till tog vi med oss en filt och lite tidningar och

gick ut och solade. De va inte helt fel kan jag säga.

Sen drog vi in till stan och kikade lite. Jag hittade ingenting.

Vi mötte Crille och hängde med till hans jobb och satt där och surrade lite

sen drog vi hemöver. Då såg jag Abba-Benny i gamla stan. Han stog och blev filmad. De va lite ballt!


På kvällen drog alla vi och skulle bada på ett ställe i Tyresö som ja inte kommer ihåg va de hette. Vi grillade korv och solade och hade de mysigt.

När Nicklas och jag skulle hem så svängde vi förbi affärn och köpte

potatissallad, rostbiff och lite annat och satte oss på balkongen

och åt lite. Mysigt värre!


Idag har jag ingen aning om vad som händer.

Får ta tagen som den kommer! Spännande hihi



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards