~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Maria - 14 augusti 2009 10:09

Om bara 3,5 timme är Sofia äntligen här. Kommer bli roligaste helgen ever!

Idag blire en sväng på stan. En kompis ska uppträda på ung 08 så ska kika på de. I morrn blir de eventuellt skärholmen och en sväng på stan innan

The voice. De börjar 20.00 men vi ska va där i bra tid för vi SKA stå längst fram. Ska ta me massa vatten och sånt så man orkar stå men de är nog inga problem. Blev överlycklig när jag såg att Lloyd Banks kommer.

Han bildade G-unit med 50 cent och en till,

har även sett han på Miami Ink när han va där och tatuerade sig. Han är ritkigt bra!


Och på söndag blir de grönan. Vi har sagt att vi ska försöka åka så mycke de går och som vi orkar och en sväng på chokladkoppen bli de ochså.
Mitt älsklings ställe i gamla stan. Took myys!


Ska städa ihop lite nu och sen röra mig in till stan och kika lite innan hon kommer. ÅÅÅÅÅÅÅ *LÄNGTAR*


I helgen äre vi:D



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards