~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Maria - 28 augusti 2009 22:14

Jo såg ju första avsnittet av den serien i morse och är helt käär.

Längtar tills nästa avsnitt. Ja brukar inte gilla serier direkt utan måste komma in lite i dom men de här blev kärlek vid första minuten.


Tanken var att jag skulle se sagan om ringen ikväll men 3:an skulle jävlas så hela bilden bara fladdrade runt så man såg ingenting.

De gör alla kanaler mer eller mindre. Har ingen aning om varför men störande är de iaf.


Ska nu se anger management på 1:an. Den av få kanaler som inte fladdrar runt..

Av Maria - 28 augusti 2009 19:40

Slog upp ögonen vid 8 men tyckte de va för tidigt så ja vände på mig och sov ett tag till.

Gick sedan upp och åt frukost och begav mig ut på en promenad som

visade sig bli 1 mil lång. Riktigt skönt måste jag säga!

Sen har ja inte gjort nåt vettigt alls.


Sitter nu och väntar på att Sagan om ringen ska börja.

Va typ 100 år sen jag såg den. Till filmen blir de gurk/morots stavar med lite götta att doppa dom i och te till de.


Ska fixa iordning nu!


ÄLSKA HENRIK DORSIK

http://www.youtube.com/watch?v=qBLmpMsuQTM

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards