~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Maria - 26 augusti 2009 14:58

Igår blev de en sväng runt halva sthlm. Åkte in till gamla stan runt 12 och gick runt där och rörde mig sen in mot stan.  Var även in på sture gallerian en sväng.

Älskar den. Sååå mysig! Gick runt och kikade till klockan va runt 3 så åkte hem och käkade och åkte sedan mot fridhemsplan där ja skulle möta Nicklas.

Vi gick till In och finn. En as stor butik på 1000 kvadrat med massa billiga och snygga saker att ha hemma.

Sen hängre Per på oss hem. De blev massa te och vi satt och snackade.

Han flyttar hem på lördag *snyft* Inge kul alls tycker jag..


Idag var de sös igen. Va där kl 8 och fick min spruta och såg ut som ja vet inte  vad när ja skulle gå därifrån. Fick myggbetsliknande utslag över hela mig.

Halsen såg inte klok ut men tack och lov så la de sig väldigt fort men på benen, magen och ryggenb är de fortfarande kvar. Kliar och gör så gaaalet ONT!  

Ska köra på me de här till våren och se va som händer.

Har de inte hänt nåt då så ska jag sluta. Sa sköterskan iaf. Spännande å se va som händer!


Efter sjukhuset gick jag med Marcus och stina på stan en sväng.

Åt och kollade runt lite.

Har även hunnit till Sickla en sväng. Hittade dock inge kul men de är så mysigt att bara gå runt där.


Nu blire middag iaf sen få vi se vart kvällen slutar!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards