~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Maria - 21 augusti 2009 09:06

Igår åkte jag in till stan för att hitta ett par bra promenad braller.

Hittade ett par jätte mysiga grå på intersport. Lite tjockare så ja kan använda dom ett tag nu i höst. När jag vandrar runt som bäst så ringer Lena (min chef) och frågar om jag kan komma in och jobba. Självklart kan jag de sa jag.

Då va kl 13 och ja skulle börja 15 så de va para kasta sig på tuben hem

och slänga i sig mat och åka iväg. Måste åka runt 14 för att komma i tid.


Kvällen gick jätte bra. Var väldigt lugnt så man han ju prova en hel del

nyinkommet. Måste bara fundera lite på hur dom som gjort vissa skor tänker.

Blev dom inspirerad av Lordi/spice girls?

Kolla www.dinsko.se så ser ni vad jag menar.


Ska åka en sväng till sickla idag. Älskar sickla. Sååå mysigt!


Nu blire dushen och sen lite frukost!


Glöm inte boktipsen. I need it!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards