~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 28 februari 2009 14:51

Jajamen:D snart drar häggis till Stockholm:D

va typ lite "avskedsfest" igår:D va så sjukt roligt både här och ute på krogen:D

riktigt kul hehe


kommer mer om de sen


ikväll ska ja å jonas sova på Cave hotell. Lyxsviten å Lyx middag.

vi tänkte fira att vi varit tillsammans i 5 (!!!) år:D

de är iofs i morrn men spela ingen roll. komme nog bli jätte mysigt tro ja:)


en liten snabb uppdatering idag. kommer mer i morgon:D

Av Maria - 27 februari 2009 15:03

I natt blev de inte mycke sova. Har legat och vridit mig och varit uppe och druckit te, läste även lite Agatha Christie på engelska.

tänkte att de karnse man blir trött av men icke de.

vart lite "småsovande" men inge ordentligt.

har så mycke att fundera på. de är mycke som snurrar i huvet.

de är lite jobbit men de reder sig väl snart:D

de tär på den lilla hjärna man har haha


ska städa och grejja lite idag:) svänga hop lite bål ochsånt.

komme nog bli roligt ikväll! hoppas ja iaf:P

få se om ja hinner en sväng till birsta ochså åsså blir de en sväng till pappa och äta:)


ska fika lite nu:)


15.01

fast ja ha gjort rätt mycke fram till nu så känns de som dagen varit as lång. klev iofs upp 05.00 vart less på å ligga i sängen å snurra runt:P

har städat å grejjat nu så de är lite fint iaf:)

ska försöka hitta på nåt å äta ochså. finns INGET gott hemma å äta..

de ska nog lösa sig:D




Av Maria - 25 februari 2009 08:04

Tog bort min gamla blogg och börjar på ny kula!


 Den här morgonen började med att jag städade åt min lillsessa och hon fick testa sin springboll för första gången. Shit va hon sprang. De måste ha vart riktigt roligt hehe  nu är hon tillbaka "hemma" där hon började svinga sig i en stege som hänger där. såg liite kul ut:P


Vid 10 ska jag möta pappa på stan.  Ska fixa lite till fredag och gå på banken och fixa lite andra små grejjer.

Sen blir de hem och städa lite och plugga engelska.
skrev en uppsats igår om de svenska skolsystemet på engelska.

Tur jonas kunde hjälpa mig annars hade ja nog varit klar lagom till 2020 eller nå sånt.


nä nu ska ja äta och göra mig iordning (sånt tar ju sin tid:P)


Over and Out


11.50

Då va man hemma igen:) hittade inge spec på stan. blev lite doft olja till min aroma lampa. alltid trevligt när de luktar gott!

sitter och tittar på asos.com och hittade2 söta klänningar jag vill ha

men vilket år de blir vet man aldrig:P

Kolla min bdb för att se dom

http://littlecandygirl.bilddagboken.se


nu blir de till att dyka ner me näsan före i engelska boken.

ska skriva en uppsats idag om  anorexia/bullimi.

spännande ämne tycker jag!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards