~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2014

Av Maria - 31 mars 2014 20:49

Imorgon är jag ledig! Har jobbat sjukt många timmar från torsdag tills idag. Firade med att köpa en flaska rose och sippar på ett glas med James Blunt och ett tänt ljus. Ska små läsa lite i psykologi boken men inget större projekt.
Imorgon ska hag göra nåt jag inte gjort än iår. Träffa en vän på stan. Jag jobbar HELA tiden och hinner aldrig med nånting.
Dricka en chai, titta på skor och skvallra. Gud så jag längtar!!

Såhär ser min kväll ut

Av Maria - 31 mars 2014 09:11

Jobba till 16, skola till 20.00 Köööör bah! Dag 5/5

http://open.spotify.com/track/6JEntXLt4z98CcDtIH9sU7

Av Maria - 29 mars 2014 07:46

Plugg plugg plugg. Städa städa städa.laga mat laga mat laga mat.sova sova sova.
Kul liv hejdå

Av Maria - 26 mars 2014 08:34

Med dessa blev min hälsporre bättre, ballerina skorna blev som att gå på moln istället för sten då dom knappt har en sula. Jag komme köpa massa ballerinas i sommar!
Det är en halvsula med uppbyggnad under hålfoten och dämpning i hälen så de blir ett mjukare steg och inte pang ner i marken.
MAGI!
89 kr På skopunkten

Av Maria - 24 mars 2014 14:29

Ledig måndag sen kör vi all in resten av veckan.
Dag 6/6 avverkades igår. Var lagomt mör när jag kom hem efter 6 timmar på W och eftermiddagen på malmen.
Idag har jag druckit te med grannen och surrat lite, tvättar och ska snart hämta det sista.

Imorgon jobbar jag 07.30-14.00 och info på skolan mellan 16-20. Hejja hejja!

Det börjar synas att kroppen är trött. Det svarta under ögonen synd tack och lov inte så mycket på bilden men det är verkligen svart..
Pengarna måste ju in så vad ska man göra :)


Trevlig måndag!

Av Maria - 22 mars 2014 15:46

Det blev en 6 dagars arbetsvecka och idag passerade vi nr 5. Efter jobbet gick jag och Niklas till skopunkten för att kolla på skor. Har fått nåt så charmigt som hälsporre. Riktigt omysigt. Inne i butiken frågade Niklas nån tjej efter bra skor och hon tipsade Om ett par sulor man kunde lägga i som skulle hjälpa mot bland annat hälsporre. Testade ett par sulor och la dom i ett par ballerinas, jag kan inte leva utan dessa skor. Det blev magiskt. MAGISKT! Dom skorna som är sten hårda och i princip utan sula men med dessa. Wooooow! Jag kommer köpa massa fina ballerinas i sommar. Och det bästa är att dom går att tvätta. Endast 89 svenska kronor:)
Nu är jag lycklig!

Ska fixa lite med maten nu:)

Av Maria - 20 mars 2014 17:39

Sitter och tittar på det okända med nr kopp te och lite choklad. De blir tidig kväll ikväll, jobbdag 3/5 ska betas av imorgon,
Det ör skönt att man har världens bästa arbetskamrater så det går lätt^^
Har inte så mycket att dela med mig av nu men till veckan börjar jag skolan och då blir de lite roligare att skriva=)

Nu ska jag njuta av kvällen:)

Av Maria - 19 mars 2014 13:54

Igår var jag ledig och stängde kontakten med omvärlden lite. Sov, kollade på game of thrones, spelade iPad spel, läste lite i psykologi boken, lagade mat och bara var. Mycket skönt!
Idag slutade jag kl 13. Var iväg och köpte ett par byxor och en tröjja. Fyndade bägge för 249 riksdaler. Mycket fint.

Nu ska jag de ett avsnitt av Ghost Hunters sen ska jag iväg och köra ett fys pass på friskis:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards